نقش معلمان در تحقق جهاد تبیین اثرگذار و پررنگ است


نقش معلمان در تحقق جهاد تبیین اثرگذار و  پررنگ است

یاسوج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نقش معلمان در تحقق جهاد تبیین در مدارس استان را  اثرگذار و پررنگ دانست و گفت: این قشر پرتلاش و زحمتکش برای برجسته سازی مفاهیم و تکالیف گام دوم انقلاب در بین نوجوانان و جوانان نقش راهبردی و جهادی دارند.

به گزارش ایرنا، حسنعلی عزت خواه روز پنجشنبه در همایش جهاد تبیین در بیانیه گام دوم انقلاب ویژه فرهنگیان در یاسوج، اظهار داشت: بنیانگذار انقلاب اسلامی معلم را حافظ استقلال کشور می‌داند و رهبر عزیز و فرزانه، معلمان را افسران سپاه پیشرفت کشور دانسته و همواره به مسؤلان امر ارتقای منزلت و معیشت معلمان را یادآوری فرمودند.

وی افزود: در مدت بیش از چهل‌ سال گذشته، معلمان علی‌رغم تمامی مشکلات برای دفاع از مصالح کشور و ارزش‌های انقلاب پیمان بسته‌ اند و با خون هزاران معلم شهید این پیمان را امضا کرده‌ اند و دربرابر توطئه‌های دشمنان با بصیرت مردانه ایستاده اند.

عزت خواه با اشاره به اهمیت و جایگاه جوانان و نقش آنها در بیانیه گام دوم انقلاب، تاکید کرد: معلمان در تربیت این نسل نقش اثرگذاری دارند تا جوانان را برای آینده کشور در مدارج علمی و اخلاقی تربیت کرده و گام دوم را در چشم‌انداز جهانی برای تمدن سازی آماده کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس با محوریت تربیتی و بصیرت افزایی‌سبک زندگی، دشمن شناسی، جامعه شناسی و روانشناسی باید اجرایی و فراگیر شود تا به نیازهای تربیتی، اجتماعی و فرهنگی دانش‌آموزان در قالب این جهاد تبیین پاسخ داده شود.

به گفته عزت خواه دانش آموزان به عنوان بخش مهم جامعه زیر چتر آموزشی و تربیتی معلمان قرار دارند و می توانند با حرکتی جهادی آینده سازان را با گام دوم انقلاب آشنا کنند.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش در شگل گیری تمدن نوین نقش ویژه ای دارد و در این بین معلمان می توانند جهاد گونه عمل کنند زیرا بیانیه گام دوم انقلاب مظلوم و مغفول مانده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد دانش آموزان را در گام دوم انقلاب اسلامی افسران مقابله با جنگ نرم دشمنان و پرچمداران تمدن نوین اسلامی دانست و عنوان کرد: توانمندسازی دانش آموزان در برنامه ها و تلاش برای رسیدن به علم و دانش از جمله مواردی است که به نقش آفرینی دانش آموزان در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب کمک می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها