محمدی: افتخارات دوومیدانی اصفهان باعث خرسندی ما است


محمدی: افتخارات دوومیدانی اصفهان باعث خرسندی ما است

رکنا ورزشی: ظهر امروز دیداری بین مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با مسئولان هیئت و قهرمانان دوومیدانی این استان صورت گرفت.

به گزارش رکنا، ظهر امروز دیداری بین جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با مسئولان هیات و قهرمانان دوومیدانی این استان صورت گرفت که حدود یک ساعت این جلسه به طول انجامید ورزشکاران و مسئولان این استان از این فرصت استفاده کرده و به بیان دغدغه‌های دوومیدانی استان اصفهان پرداختند.

در همین خصوص محمدرضا برکت در دیدار مسئولان هیات دوومیدانی استان اصفهان با مدیر کل ورزش و جوانان این استان درباره مطالبات و انتظارات جامعه دوومیدانی اظهار داشت: در ابتدا جا دارد انتصاب شما به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان را تبریک بگویم و برای شما آرزوی موفقیت در این جایگاه را دارم و خرسندم که به اطلاع برسانم در 3 سال گذشته دوومیدانی استان اصفهان افتخارات بسیار خوبی در سطح کشور و حضور در عرصه‌های بین‌المللی کسب کرده است.

وی افزود: استان اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان که هفته گذشته در خرم آباد برگزار شد موفق به کسب مقام سوم کشور با 3 مدال طلا و یک مدال برنز شد که این امر با اختلاف کمی از تیم قهرمان و تنها یک مدال نقره اتفاق افتاد. این در حالی بود که تیم استان اصفهان در مواد 110 متر با مانع، پرتاب نیزه و 100*4متر امدادی با بد شانسی مدال طلا و نقره را از دست داد! که اگر این امر محقق می‌شد اکنون بدون شک تیم استان اصفهان بر روی سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات قهرمانی کشور قرار می‌گرفت.

برکت به کسب موفقیت‌های هیات دوومیدانی استان اصفهان در 3 سال گذشته اشاره کرد و گفت: در ارزیابی عملکرد هیئت‌های استانی که توسط فدراسیون دوومیدانی صورت گرفت توانستیم عنوان هیات برتر کشور را به خود اختصاص دهیم و این خود افتخار بزرگی است برای جامعه دوومیدانی اصفهان و این را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی دوستانم به ویژه دبیر و نایب رئیس هیات، اعضای هیات رئیسه، مسئولان کمیته‌ها، داوران، مربیان و قهرمانان با غیرت و عزیز استان هستم.

برکت از موفقیت‌های تیم های دوومیدانی آقایان و بانوان سپاهان در لیگ‌های کشوری خبر داد و گفت: دونده‌های طلایی‌پوش سپاهان اصفهان در مسابقات لیگ کشور موفق به کسب 16 جام قهرمانی در 3 سال گذشته شده‌اند و من این افتخارآفرینی‌ها را نیز به جامعه دوومیدانی استان تقدیم می‌کنم و اینجا جا دارد از حمایت مدیران کارخانه فولاد مبارکه و شخص مهندس طیب‌نیا و همچنین محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که در این مدت به شکل بسیار مطلوبی از دوومیدانی استان و کشور حمایت کردند و امیدوارم امسال نیز با حمایت این عزیزان تیم سپاهان را در لیگ برتر دوومیدانی داشته باشیم.

در ادامه این دیدار مهدی زمانی از قهرمان ایران و آسیا و مشاور رئیس هیات دوومیدانی استان اصفهان گزارشی از عملکرد تیم‌های استقامت این استان در رقابت‌های صحرانوردی کشور ارائه کرد و گفت: در طول دهه گذشته دوومیدانی اصفهان دچار رکود شده بود که با حضور مهندس برکت و تیم کاریشان دوومیدانی رونق بسیار خوبی گرفته است و امروز شاهد حضور تیم‌های رده‌های سنی مختلف استان بر روی سکوهای قهرمانی کشور هستیم و همچنین شاهد حضور 2 تیم قدرتمند سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ برتر دوومیدانی کشور هستیم.

همچنین ریحانه مبینی رکورددار پرش طول ایران، رضا قاسمی قهرمان المپیکی دوهای سرعت و حسن بادپی رییس هیات دوومیدانی آران و بیدگل و مسئول کمیته مربیان هیات دوومیدانی استان نیز حضور داشتند و نظرات خودشان را در این دیدار به اطلاع مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان رساندند و در این جلسه مطالبه تمام دوومیدانی‌کاران استان اصفهان را خواستار شدند. همچنین فاطمه بهرامی نایب رییس و عزیزالله مشفقی دبیر هیات دوومیدانی استان اصفهان دغدغه‌های دوندگان این استان را به اطلاع مدیر کل رساندند.

در ادامه این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه این استان موفقیت‌های بی‌شماری را در این سالیان اخیر در دوومیدانی کشور کسب کرده است، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از قهرمانان دونده استان که با غیرتمندی خود تمام کاستی‌ها را پشت سر گذاشته و بر سکوهای افتخارات ایستاده‌اند تقدیر و حمایت کنیم.

جواد محمدی در ادامه بیان کرد: متاسفانه استان اصفهان زیر ساخت برای ورزش دوومیدانی ندارد که این شایسته و زیبنده نام اصفهان و قهرمانان این خطه و دیار نیست، چرا که ما اکنون افرادی مانند فرزانه فصیحی و رضا قاسمی که تجربه حضور در المپیک را دارند در استان داریم و با این ظرفیت‌های بالایی که داریم، این استان می‌تواند نمایندگان بیشتری در رشته‌ دوومیدانی برای المپیک داشته باشد و برای تحقق این موضوع ما تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد که برای توسعه هر چه بیشتر زیر ساخت‌های این استان در رشته دوومیدانی بتوانیم به شکل مناسبی این موضوع را اجرایی کنیم.

همچنین جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان این نشست با بیان شعری زیبا از مرحوم حسین غفوری‌زاده دیگر دونده المپیکی استان اصفهان که به تازگی دار فانی را وداع گفته است یاد کرد و ضمن آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی برای او گفت:

بر این رواق زبرجد نوشته‌اند به زر

که جز نکویی اهل کرم نخواهد ماند

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج