نشست تخصصی اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات با همت همراه اول برگزار شد


نشست تخصصی اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات با همت همراه اول برگزار شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) نشست تخصصی اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات با همت مرکز تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول برگزار شد. صبح روز پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 نشست تخصصی اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات با همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد....

نشست تخصصی اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات با همت مرکز تحقیق و توسعه اپراتور همراه اول برگزار شد.

صبح روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ نشست تخصصی اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات با همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.

برگزاری نشست تخصصی اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات

مدیران شرکت‌های بزرگ صنعت ارتباطات کشور نظیر پرتو تماس نوین، ارگ جدید، فراز ارتباط، صنایع ارتباطی پایا، اتصال صنعت میانه و رهنمون فناوری اطلاعات در این نشست نیازمندهای خود را در 4 حوزه سرویس‌های پایه و خدمات کاربردی، زیرساخت اطلاعاتی، ارتباطات رادیویی و ارتباطات نوری تشریح کردند.

گفتنی است جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات از ایده‌ها و طرح‌های برگزیده تا سقف 20 میلیارد تومان حمایت مادی می کند. علاوه بر حمایت مادی، حمایت معنوی شامل امکان همکاری با بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت ارتباطات، تضمین خرید، راهبری صنعتی و تخصصی نیز در دستور کار این جشنواره قرار دارد. علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ایده‌ها و طرح‌های خود را در سایت کنفرانس برق به آدرس https://b2n.ir/d29788 ثبت کرده و در این جشنواره شرکت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری