لیگ برتر فوتبال؛ پیروزی ارزشمند فولاد برابر پیکان در دقیقه 97


لیگ برتر فوتبال؛ پیروزی ارزشمند فولاد برابر پیکان در دقیقه 97

تهران- ایرنا- تیم فوتبال فولاد خوزستان با گل دقیقه 97 «ساسان حسینی»‌ در دیدار خارج از خانه مقابل پیکان به برتری دو بر یک دست یافت.

به گزارش ایرنا؛ عصر امروز(پنجشنبه) از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پیکان در ورزشگاه دستگری تهران میزبان فولاد خوزستان بود که این بازی با پیروزی دو بر یک شاگردان «جواد نکونام» همراه شد.

«کمیل غلامی» با کمک‌های «سعید قاسمی» و «امین زاهدی» قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

این دیدار در اکثر دقایق، شرایط برابری داشت اما «آیاندا پاتوسی» در دقیقه ۴۴ با یک ضربه آزاد تیم فولاد را به گل رساند.

پیکانی‌ها در نیمه دوم برای جبران مافات تلاش زیادی انجام دادند و در دقیقه ۷۶ کرنر ارسالی را «میلاد بدرقه» با ضربه سر تماشایی به گل تساوی تبدیل کرد.

در دقیقه ۹۷ و در حالی‌که همگان در انتظار سوت پایان بازی بودند، ساسان حسینی که تنها دقایقی از حضورش در میدان می‌گذشت، زننده گل دوم فولاد لقب گرفت و تیمش را به یک پیروزی ارزشمند رساند.

فولاد با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد تا امید زیادی برای کسب رتبه چهارم جدول رده‌بندی در پایان فصل داشته باشد و پیکان هم در امتیاز ۳۴ باقی ماند.

ترکیب پیکان

فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین غلامی، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمد قاسمی‌نژاد، میلاد بدرقه، دانیال جهانبخش، محمدجواد آزاده، مجتبی حق دوست و غلامرضا ثبات ایمانی

ترکیب فولاد

شهاب گردان، عارف آقاسی، سینا شاه‌عباسی، مهدی شیری، وحید حیدریه، محمد آبشک، حمید بوحمدان، آیاندا پاتوسی، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی و لوسیانو پریرا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...