جنگ بقا و نایب قهرمانی؛ / گزارش زنده: سپاهان 3- شهرخودرو 0


جنگ بقا و نایب قهرمانی؛ / گزارش زنده: سپاهان 3- شهرخودرو 0

تیم فوتبال سپاهان با دو گلی که در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم وارد دروازه شهر خودرو کرد در آستانه یک پیروزی آسان و ارزشمند قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو و سپاهان در شرایطی در چارچب هفته بیست و هشتم رقابت‌‍های لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که نماینده مشهد برای نیفتادن تلاش می‌کند و سپاهانی‌ها نیز امیدوارند با توقف پرسپولیس بتوانند جای این تیم را در رتبه دوم با پیروزی مقابل شاگردان سیدعباسی بگیرند.
با گزارش زنده این دیدار همراه "ورزش‌سه" باشید.

*پنجشنبه 29 اردیبهشت
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- شهرخودرو مشهد
رضا کرمانشاهی – قهرمان نجفی – مرتضی سلمان نژاد – محمدرضا تارخ
ناظر: سعید بطحایی


ترکیب سپاهان
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده(67 - رضا میرزائی)، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی(67 -گئورگی گولسیانی)، محمدرضا حسینی ( 30 میلاد جهانی)، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو
سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب شهرخودرو

میلاد فراهانی- محمد ابراهیم زاده، محمد حیدری، محمد احسان حسینی(67- احسان زائر)، مجتبی بیژن، علی طاهران، مهدی شریفی، ابوالفصل بابادی(53 - معراج پورنقی )، محسن ربیع‌خواه، امیرحسین نعمتی و محمدرضا فلاحیان(53- رحمان جعفری).

سرمربی: داود سیدعباسی

اخطار:

مسعود ریگی دقیقه 60

علی طاهران دقیقه 58

شرح گل
سپاهان (1-0): پاس دیدنی و ظریف محمد کریمی از نزدیکی‌های محوطه جریمه به پشت مدافعین ارسال شد و دانیال به خوبی توانست با حضور به موقع میلاد فراهانی را پشت سر بگذارد و دروازه خالی شهرخودرو را در دقیقه 44 باز کرد.

جنگ بقا و نایب قهرمانی؛ / گزارش زنده: سپاهان 3- شهرخودرو 0

سپاهان (2-0): پاس سروش رفیعی در محوطه جریمه به شهریار مغانلو رسید ولی با دخالت مدافع شهرخودرو به سمت راست محوطه جریمه تیم میهمان رفت. در شرایطی که به نظر نمی‌رسید جهانی از آنجا اقدام به شوتزنی کند، وینگر سپاهان با شوتی ظریف در حالی که فراهانی هنوز به دروازه برنگشته بود، گل دوم مسابقه را در دقیقه 56 ثبت کرد.

سپاهان (3-0): بار دیگر شهریار مغانلو در متن این گل بود و اینبار او بود که با یک پاس استثنایی و تماشایی از کنار خط طولی محمد کریمی را با فراهاتی تک به تک کرد تا این هافبک که پاس گل اول بازی را برای دانیال ارسال کرده بود، در دقیقه 59 زننده گل سوم تیمش باشد.

دقایق حساس:

دقیقه 14: شوت دانیال اسماعیلی فر علی رغم حملات پرفشار این تیم اولین موقعیت جدی سپاهان بود که با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد.

دقیقه 23: بیرون پای زیبای سروش رفیعی با ضربه سر شیرجه‌ای شهریار مغانلو همراه شد ولی دخالت شهرخودرو سبب شد تا مهاجم سپاهان دچار آسیب دیدگی شود و علی رغم اینکه توپ به کرنر رفته، مغانلو روی زمین در حال مداوا است.

دقیقه 27: بار دیگر شاهد پاس زیبایی از سوی سروش رفیعی اینبار برای محمدرضا حسینی بودیم که ضربه سر این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد. حسینی در فرود دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شد.

دقیقه 31: ارسال بازیکن شهرخودرو با ضربه سر مهاجم این تیم همراه شد که رشید مظاهری توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 42: شوت سنگین و پای چپ مغانلو از زاویه بسته به دروازه شهرخودرو زده شد و با واکنش خوب میلاد فراهانی به تور نرسید.

جنگ بقا و نایب قهرمانی؛ / گزارش زنده: سپاهان 3- شهرخودرو 0

دقیقه 71: شوت سرکش ربیع خواه با فاصله دو سه متری از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 70: شوت رضا میرزایی در موقعیت مناسبی به سمت دروازه شهرخودرو زده شد ولی واکنش فراهانی مانع از ثبت گل چهارم بازی شد.

دقیقه 76: مسعود کاظمین با رد شدن از امید نورافکن ضربه مهلکی به سمت دروازه سپاهان زد که شوت او از زاویه بسته راهی اوت شد.

حاشیه:

*پیش از آغاز بازی دو سپاهانی سابق یعنی سیدصالحی و مهدی شریفی به سمت نیمکت میزبان رفتند و با حاضرین خوش و بش کردند.

*در 5 دقیقه ابتدایی سپاهان شروعی طوفانی داشته و توپ و میدان را در اختیار داشته است.

*ناظر بازی به دلیل هم رنگ بودن پیراهن محرم نویدکیا به او تذکر کرد و او هم مجبور شد به رختکن برود و رنگ پیراهنش را عوض کند.

*محمدرضا حسینی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک بازی شد و میلاد جهانی به جای او وارد زمین شد

جنگ بقا و نایب قهرمانی؛ / گزارش زنده: سپاهان 3- شهرخودرو 0

*این پنجمین گل دانیال اسماعیلی فر در طول فصل به شمار می‌رود تا این بازیکن همچنان عملکرد خوبی در گلزنی و نفوذهایش داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص