حسینی: به کم تجربگی بازیکنانمان باختیم


حسینی: به کم تجربگی بازیکنانمان باختیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اشکال کار ما تجربه پایین بازیکنانمان بود که در ثانیه‌های آخر حریف به گل دوم رسید. هر دو گل را در دقایق پایانی نیمه‌ها دریافت کردیم که این نشان‌دهنده مدیریت ضعیف بچه‌های ماست.

به گزارش ایرنا؛ مجتبی حسینی پنجشنبه شب پس از باخت ۲ بر یک مقابل تیم فولادخوزستان، اظهار داشت: در کل بازی خوبی داشتیم؛ نیمه اول تیم ما مقداری ضعیف بود و نتوانستیم آنطور که باید به تیم حریف فشار بیاوریم و بازی را از دست آن‌ها خارج کنیم. با این حال موقعیتی به حریف ندادیم و در نیمه دوم خودمان را بهتر نشان دادیم و توانستیم به گل تساوی برسیم. اشکال کار ما تجربه پایین بازیکنانمان بود که در ثانیه‌های آخر حریف به گل دوم رسید. ما هر دو گل را در دقایق پایانی نیمه‌ها خوردیم و این نشان‌دهنده مدیریت ضعیف بچه‌های ماست که با وجود تلاش فراوان، نتیجه بدی برای آنها رقم خورد.

وی افزود: البته فشردگی بازی‌ها با توجه به توان تیم ما مقداری آزاردهنده شده اما در تلاش هستیم ۲ بازی باقی مانده با نتیجه بهتری پشت سر بگذاریم و اتمام خوبی در این فصل داشته باشیم.

سر مربی تیم پیکان در مورد داوری این بازی بیان کرد: حریف ما به خاطر برد از داوری راضی است و از آن تعریف می کند. زیاد دوست ندارم داوری را آنالیز کنم زیرا تیم بازنده با انتقاد از داوری به دنبال بهانه برای توجیه اشتباهاتش است.

حسینی از تاکتیک بازی فولاد در مقابل تیمش تعریف کرد و گفت: ناجی آن‌ها تعویض‌های آخر بود اما ما هم کارمان را انجام دادیم و نا امید نیستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا