کودکی بازیگران سریال راز بقا!


کودکی بازیگران سریال راز بقا!

راز بقا یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی است که از نوروز سال 1401 پخش آن از شبکۀ نمایش خانگی فیلم نت آغاز شده‌است.

هدیه بازوند (زادهٔ ۲۷ مرداد ۱۳۶۶) بازیگر اهل ایران است. او با بازی در نقش «روژان» در مجموعه نون خ به شهرت رسیده‌است.

کودکی بازیگران سریال راز بقا!

بازوند در روز ۲۷ مرداد ۱۳۶۶ در کرمانشاه به دنیا آمده‌است. وی در دانشگاه در رشتهٔ معماری تحصیل کرده‌است.او با بازی در سریال هشتگ خاله سوسکه وارد دنیای بازیگری شد و در سریال نون خ در نقش روژان حضور داشت. وی همچنین نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همان ساعت به کارگردانی سیروس الوند داشت.

کودکی بازیگران سریال راز بقا!

بهرام افشاری (زادهٔ ۶ خرداد ۱۳۶۶) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. اولین حضور وی در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ و پایتخت ۶ حضور پررنگ‌تری پیدا کرد.

کودکی بازیگران سریال راز بقا!

محمد حسن معجونی (زادهٔ ۲۸ دی ۱۳۴۷) بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ ادبیات نمایشی بوده و سرپرست گروه تئاتر لیو است. اولین فیلمی که معجونی در آن به ایفای نقش پرداخته فیلم همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۸۶ بود و با این فیلم پا به عرصهٔ سینما گذاشت.معجونی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافران (۱۳۸۸) به کارگردانی رامبد جوان و شمعدونی (۱۳۹۴) به کارگردانی سروش صحت نیز ایفای نقش کرده‌است. وی برای بازی در فیلم خوک (۱۳۹۶) به کارگردانی مانی حقیقی، نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران شد.او در اسفندماه ۱۳۹۸ با هدیه‌السادات حسینی‌نژاد دارنده لیسانس کارگردانی و بازیگر ازدواج کرد.

کودکی بازیگران سریال راز بقا!

نیما شعبان‌نژاد (زاده ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ کلن، آلمان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.شعبان‌نژاد در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در کلن آلمان در خانواده‌ای ایرانی متولد شد. ۳ سال و نیم داشت که به همراه خانواده در ایران ساکن شد. مادرش نقاش و پدربزرگش «محمد پناهنده» از عکاسان شناخته شده‌است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ کارگردانی تئاتر می‌باشد. و از سال ۱۳۸۳ به شکل حرفه‌ای، کار خود را در زمینه بازیگری تئاتر آغاز کرده‌است.پای او توسط محمد زیکساری که خود در برنامه تلویزیونی «خندوانه» نقش «استاد کهنمویی» را بازی می‌کند به خندوانه باز شده‌است. وی در مجموعه خندوانه در شخصیت‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته‌است.

کودکی بازیگران سریال راز بقا!

سعید آقاخانی (زاده ۴ اسفند ۱۳۵۰ در بیجار) بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی است. وی دانش‌آموخته تئاتر از دانشگاه تهران است.

کودکی بازیگران سریال راز بقا!

فریبا جدی‌کار (زادهٔ ۱۲ دی ۱۳۳۸) بازیگر و عروسک‌گردان ایرانی است.حرفهٔ اصلی وی عروسک‌گردانی بوده و کمتر به بازیگری پرداخته‌است. او از سال از ۱۵ سالگی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفت و از سال ۱۳۵۵ در دوره‌های آن شرکت نمود. جدی‌کار اولین نمایش عروسکی خود را در سال ۱۳۵۸ در نمایش «چشم در برابر چشم» به کارگردانی کامبیز صمیمی مفخم تجربه کرد. نخستین تجربه حضور در مقابل دوربین وی نیز در سال ۱۳۶۷ و در فیلم «شاخه‌های بید» اثر امرالله احمدجو بود.

کودکی بازیگران سریال راز بقا!

سیروس میمنت رنجبر (زادۀ ۴ خرداد ۱۳۳۸ در کرمانشاه) بازیگر و فیلمنامه‌نویس اهل ایران است. فیلم‌های سینمایی معجزه خنده، فوتبالی‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی خانه‌به‌دوش، سه‌دونگ سه‌دونگ، نون‌خ١، نون‌خ۲ و نون‌خ۳ از جمله مشهورترین آثار او هستند.

کودکی بازیگران سریال راز بقا!

جعفر دهقان (زادهٔ ٢١ فروردین ۱۳۳۹ در نظرآباد) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است.مدرک تحصیلی او دیپلم هنرستان فنی است. او با بازی در فیلم مردان آنجلس در نقش ماکسیمیلیانوس به همراه مهتاب کرامتی در نقش هلن به عنوان چهره ای شناخته شده در عرصه بازیگری ظاهر شد. او فنون رزمی را در فیلم‌هایی از جمله یاس‌های وحشی و شیرهای جوان به نمایش گذاشت.

کودکی بازیگران سریال راز بقا!

کودکی بازیگران سریال راز بقا!

احسان روزبهانی (زادهٔ ۲ تیر ۱۳۶۷ در تهران)، مشت‌زن وزن +۸۱ کیلوگرم تیم ملی تیم ایران است. خانواده او اهل شهر بروجرد می‌باشند. او کاپیتان تیم ملی بوکس ایران است. فیلم شناسی ::او همچنان در سریال راز بقا نیز نقش یکسری به نام خودش را ایفا کرد


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی