سخنان معاون وزیر درباره رتبه بندی معلمان


سخنان معاون وزیر درباره  رتبه بندی معلمان

عنصر اصلی تربیت نیروی انسانی، در کشور جایگاه معلم است که تضمین کننده این نگاه کلیدی به آموزش و پرورش خواهد بود.

سخنان معاون وزیر درباره  رتبه بندی معلمان

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد محمود زاده، معاون وزیر، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان غیر دولتی منتخب جشنواره جلوه‌های ویژه معلمی که در سالن ایثار بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی، نیروی انسانی با نگاه روحیه انقلابی و جهادی است، موضوعی که در تمام اسناد بالادستی، به ویژه در سند بیانیه گام دوم انقلااب اشاره زیادی به این موضوع شده است.


وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری نیروی انسانی را مهم ترین و بزرگترین سرمایه کشور و تعلیم و تربیت را رکن اصلی تمدن سازی قلمداد کرده اند.

محمودزاده گفت: اسناد بالادستی در تعلیم و تربیت و تربیت نیروی انسانی و بیانیه گام دوم انقلاب، در راستای تمدن سازی در ۳ عنصر کلیدی تربیت و مسئولیت پذیری جوانان، جایگاه علم و پژوهش، خودسازی و جامعه سازی تاکید بیشتری داشته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عمدتا بر دوش نظام تعلیم و تربیت گذاشته شده و ماموریت خطیری است که در سند تحول بنیادین مشخص شده است./ ایسکا نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس