استراتژی جدید نویدکیا برای سپاهان؛ نایب قهرمانی


استراتژی جدید نویدکیا برای سپاهان؛ نایب قهرمانی

تیم سپاهان بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا به بازی های خوب خود در لیگ برتر ادامه داد و اینبار 3 گل به تیم شهر خودرو زد که برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان با این برد 55 امتیازی شد و با توجه به نیمه تمام ماندن دیدار پرسپولیس در برابر تراکتور به رده دوم جدول صعود کرد. صرف نظر از اینکه کمیته انضباطی چه رایی را در خصوص این دیدار صادر خواهد کرد باید گفت سپاهان بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا به تیم بهتری تبدیل شده است و با این روند بدون شک در دو هفته پایانی هم برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر خواهد جنگید و به نظر می رسد شرایط روحی و روانی اش بهتر از تیم پرسپولیس است.

برای تیمی که شانس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را از دست می دهد و هم چنین در لیگ قهرمانان آسیا موفق به صعود نمی شود شرایط برای تداوم بازی های لیگ برتر سخت می شود اما محرم نوید کیا تیمش را از نظر انگیزشی برای هفته های پایانی لیگ برتر به سطح خوبی رسانده تا جایی اگر تیمش در همه هفته ها با این انگیزه بازی می کرد همپای استقلال مدعی قهرمانی بود؛ البته آبی ها امروز با تساوی در برابر آلومینیوم اراک قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کردند.

استراتژی جدید نویدکیا برای سپاهان؛ نایب قهرمانی

برای سپاهان نایب قهرمانی بهتر از سومی است؛ این یک طرز تفکر درست است و همین طور در رده های پایین تر رده هفتمی بهتر از هشتمی است. سپاهان بعد از بازگشت از عربستان و با از دست دادن همه جام ها به این نتیجه رسید برای پایان ناکامی ها باید به تیم بهتری تبدیل شود و تبدیل شدن به یک تیم بهتر را به ابتدای فصل آینده موکول نکرد و تصمیم گرفت در بازی های باقی مانده لیگ برتر به تیم بهتری تبدیل شود. تساوی در برابر استقلال، برد پیکان – پرسپولیس و شهر خودرو عملکرد تیم سپاهان در هفته های اخیر بود و به نظر می رسد سپاهان در دو هفته باقی مانده هم با همین انگیزه در برابر حریفان ظاهر می شود و به نظر می رسد استراتژی تعیین شده جدید از سوی محرم نوید کیا برای شاگردانش نایب قهرمانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر