دیجی‌نکست به کجا رسیده است؟


مراسم دموی دیجی‌نکست به منظور معرفی استارت‌آپ‌های این مجموعه و تعامل با سرمایه‌گذاران برای جذب سرمایه برگزار شد.

سعید محمدی رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا در مراسم دموی دیجی‌نکست با بیان اینکه امنیت سرمایه‌گذاری وجود ندارد، گفت: اگر این احساس امنیت به وجود آید، سرمایه‌گذاری و پول کافی ایجاد می‌شود و بعد از آن می‌توان در تکنولوژی‌های لبه(هایتک) هم، انتظار لازم را داشت.

وی در ادامه افزود: اولین کار این است که فکر کنیم ببینیم به چه صورت حس عدم امنیت سرمایه‌گذاری از بین برود؟

رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا درباره افزایش مهاجرت در بین فعالان استارت‌آپ گفت :مهاجرت لزوما بد نیست و اتفاقا گاهی هم لازم است، اما باید بتوانیم از این موضوع بهترین استفاده را داشته باشیم.

او درباره اهداف میسر شده دیجی‌نکست گفت: ایده شروع و راه‌اندازی دیجی‌نکست از آنجایی شروع شد که کسب و کار دیجی‌کالا گسترش یافت و درابعاد گسترده، تنوع سرویس دهی، مخاطبان و حفظ و نگه داشت سطح گسترده کار سختی بود. در اینجا متوجه شدیم دیجی‌نکست ابزار بسیار خوبی است.

وی در ادامه اهداف به دست آمده دیجی‌نکست را به کارگیری تکنولوژی‌های زیرساخت ابری، فینتک، لاجسیکو… تلقی کرد.

در ادامه این مراسم حمیدمحمدی مدیرعامل دیجی‌کالا نیز درباره کم توجهی به فناوری هایتک در ایران اظهار کرد :دلیل این موضوع وجود مشکلاتی در هر دو زمینه عرضه و تقاضا است. و این دسته از نیاز‌ها در بستر‌هایی شکل می‌گیرند که بزرگ هستند و امکان پرداختن هزینه‌های گزاف و تکنولوژی را دارند.

وی در ادامه فلسفه وجودی دیجی‌نکست را سرمایه‌گذاری در راه‌ حل‌های کم مصرف و کمیاب‌تر در نوآوری باز دانست.

در ادامه سهیل مقدم معاون تکنولوژی دیجی‌کالا درباره دور بودن از هایتک (لبه‌ تکنولوژی) گفت: من خیلی موافق این نیستم که دور از لبه تکنولوژی هستیم.

وی درباره آینده‌ متصور برای دیجی‌کالا گفت:می‌خواهیم دیجی‌کالا مثل یک لگو باشد که درهمه زمینه‌ها سرویس ارائه می‌کند.

درجریان مراسم دموی دیجی‌نکست تیم‌هایی ازجمله بایتیکل، موزکوین، ریرا، لوکپوینت، ویرا، میسلی، رکوتک محصول خود را ارائه کردند. این استارتاپ‌ها درزمینه‌های مختلف پوستی، کریپتو، پزشکی، ورزشی و… فعالیت دارند.

منبع: تجارت نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...