آیا شکستن سقف پانوراما پژو 207 در زمان جک زدن واقعیت دارد؟


آیا شکستن سقف پانوراما پژو 207 در زمان جک زدن واقعیت دارد؟

پژو 207، رانا پلاس و اخیراً 206 تیپ 3 با سقف شیشه‌ای یا همان پانوراما معرفی شده‌اند. قبلاً برخی ویدئوهای پربازدید در شبکه‌های مجازی به مشکلات این سقف از جمله نفوذ آب اشاره کرده بودند اما چند وقتی هست که اخبار عجیبی درباره مشکل شکستن سقف شیشه‌ای یا همان پانوراما پژو 207 منتشر شده است. … The post آیا شکستن سقف پانوراما پژو 207 در زمان جک زدن...

پژو ۲۰۷، رانا پلاس و اخیراً ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای یا همان پانوراما معرفی شده‌اند. قبلاً برخی ویدئوهای پربازدید در شبکه‌های مجازی به مشکلات این سقف از جمله نفوذ آب اشاره کرده بودند اما چند وقتی هست که اخبار عجیبی درباره مشکل شکستن سقف شیشه‌ای یا همان پانوراما پژو ۲۰۷ منتشر شده است. ظاهراً برخی مالکان این خودرو در زمان پنچر شدن و جک زدن در یک طرف شاهد ترک‌خوردگی و شکستگی سقف شیشه‌ای خودروی خود بوده‌اند.

آیا شکستن سقف پانوراما پژو 207 در زمان جک زدن واقعیت دارد؟

ایران‌خودرو تاکنون به این اخبار واکنشی نشان نداده است اما به نظر می‌رسد این اتفاق در صورت رخ دادن به ستون‌های ۲۰۷ مربوط خواهد بود. برخی افراد نیز راه‌حل رفع این مشکل را جک زدن از وسط خودرو و ایجاد نیروی متوازن به منظور جلوگیری از شکستن سقف شیشه‌ای محصولات ایران‌خودرو دانسته‌اند.

باید منتظر ماند و دید ایران‌خودرو در برابر این اخبار چه واکنشی خواهد داشت. آیا اخبار منتشر شده واقعی هستند؟ در صورت صحت این اخبار آیا فراخوانی در کار خواهد بود؟

پژو ۲۰۷ از همان پیشرانه TU5 مشهور با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتون متر استفاده کرده است. در ماه‌های آینده نسخه MC (مولتی کالر) این خودرو تولید خواهد شد که به پیشرانه TU5P با خروجی ۱۱۳ اسبی و گشتاور ۱۴۴ نیوتون متر مجهز می‌شود. این پیشرانه نسخه بهبود یافته TU5 بوده و با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند. از جمله تغییرات ۲۰۷ دو رنگ نسبت به مدل عادی می‌توان به تریم رنگی در بدنه و کابین اشاره کرد.

آیا شکستن سقف پانوراما پژو 207 در زمان جک زدن واقعیت دارد؟

۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه‌ای هم یکی دیگر از ابتکارات ایران‌خودرو برای به‌روز نگه داشتن این خودروی پیر است. این هاچبک سالخورده تفاوت چندانی با مدل‌های عادی ندارد و تنها از سقف شیشه‌ای و برخی جزئیات دیگر همچون رینگ آلومینیومی استاندارد سود می‌برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا