خبر خوش رئیس کل بانک مرکزی برای تولیدکنندگان


خبر خوش رئیس کل بانک مرکزی برای تولیدکنندگان

رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی تمهیداتی را برای افزایش سرمایه در گردش بنگاه‌های تولید کشور اندیشیده است. نوشته خبر خوش رئیس کل بانک مرکزی برای تولیدکنندگان (https://tejaratnews.com/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d9%86) اولین بار در...

به گزارش تجارت‌نیوز، علی صالح‌آبادی در دیدار از مجموعه تراکتورسازی، درباره بهره‌مندی واحدهای تولید از درآمدهای ارزی خود گفت: واحدهای دارای درآمد ارزی می‌توانند از این درآمد برای واردات مورد نیاز خود بهره‌مند شوند که تراکتورسازی نیز باتوجه به درآمد ارزی که برای کشور داشته می‌تواند در چهارچوب ضوابط موجود به میزان ارز آوری که دارد برای واردات مواد اولیه یا تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز خود بهره مند شود.

به نقل از فارس‌، وی گفت: باتوجه به اینکه بنگاه‌های تولیدی کشور امسال نیاز به اخذ سرمایه بیشتری دارند، بانک مرکزی تمهیداتی را برای افزایش سرمایه در گردش این مجموعه ها اندیشیده است.

رئیس کل بانک مرکزی دستورات لازم برای بررسی مشکلات ارزی و بانکی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و شرکت‌های زیر مجموعه آن صادر و قول مساعد برای حل این مشکلات داد.

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران که ۹۸ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند امسال با مدیریت و رویکردی جدید را برای تولید ۳۵ هزار دستگاه انواع تراکتور و صادرات بیش ۳ هزار دستگاه در برنامه تولیدی خود قرار داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی