به روز رسانی| سهرابی: تحرکات روز گذشته را تایید نمی‌کنیم/45 درصد ظرفیت ورزشگاه پر شده بود


به روز رسانی| سهرابی: تحرکات روز گذشته را تایید نمی‌کنیم/45 درصد ظرفیت ورزشگاه پر شده بود

به گزارش خبرگزاری فارس، میر معصوم سهرابی درباره اتفاقات دیدار روز گذشته تراکتور و پرسپولیس که در نهایت سبب نیمه تمام ماندن این دیدار شد، اظهار داشت: اتفاقاتی در استادیوم یادگار توسط افراد و تماشاگران محدود و ناشناسی در جهت...

به گزارش خبرگزاری فارس، میر معصوم سهرابی درباره اتفاقات دیدار روز گذشته تراکتور و پرسپولیس که در نهایت سبب نیمه تمام ماندن این دیدار شد، اظهار داشت: اتفاقاتی در استادیوم یادگار توسط افراد و تماشاگران محدود و ناشناسی در جهت تخریب وجهه واقعی هواداران نجیب تراکتور انجام شد. در سال‌های اخیر از تیم‌هایی مثل سپاهان و فولاد و حتی تیم‌های خارجی، میهمان نوازی خوبی شده که نشان دهنده شعور، فهم و فرهنگ تبریزی‌ها است. باشگاه تراکتور تحرکات روز گذشته را تایید نمی‌کند‌.

وی درمورد اینکه آیا باشگاه تراکتور روز گذشته بلین فروشی انجام داد زیرا شنیده می‌شود برخی کانال های هواداری اعلام کرده اند تماشاگران می‌توانند با توجه به باز بودن درها به ورزشگاه بیایند، گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نحوه کنترل بلیت و برگزاری مسابقه را به شورای تامین استان ها واگذار کرده بودند. شرط اساسی برگزاری بازی هم اتصال به سامانه ایران من است که مربوط به بلیت فروشی است که خوشبختانه باشگاه تراکتور چندین سال است بلیت فروشی انجام می‌دهد‌. برای بازی روز گذشته هم سامانه وصل بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درمورد اینکه آیا همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند بلیت داشتند، تصریح کرد: تصمیم گیری برعهده شورای تامین استان‌ها است. با توجه به رنگ بندی ویروس کرونا در هر استان، باید درمورد نحوه حضور تماشاگران تصمیم گیری شود. وضعیت کرونا در تبریز آبی بود. بحث ۳۰ درصد نیست بلکه براساس تصمیم شورای تامین استان تا ۴۰ و ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه، امکان بلیت فروشی وجود دارد. روز گذشته هم تقریبا طبق اول ورزشگاه یادگار امام پر بود و بین ۴۰ تا ۴۵ درصد ظرفیت ورزشگاه تماشاگر آمده بود.

ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟