دومین عنوان فصل استقلال قطعی شد / دستکش طلایی سید حسین و خشم پورحمیدی!


دومین عنوان فصل استقلال قطعی شد / دستکش طلایی سید حسین و خشم پورحمیدی!

دروازه‌بان استقلال در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دستکش طلایی را از آن خود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال و آلومینیوم جدا از همه حساسیت‌هایی که در خود داشت، یک تقابل ویژه را بین گلرهای دو تیم به وجود آورد. سیدحسین حسینی و حسن پورحمیدی دروازه‌بان‌های استقلال و آلومینیوم در مسابقه شب گذشته وظیفه حراست از قفس توری تیم‌شان را بر عهده داشتند.
این تقابل در شرایطی بود که دو دروازه بان برای کسب رکورد بیشترین کلین شیت در لیگ برتر و کسب دستکش طلایی با هم رقابت می‌کردند و به همین خاطر انگیزه زیادی داشتند تا گلی دریافت نکنند.
تا قبل از این بازی حسینی با 15 کلین شیت در صدرجدول بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر قرار داشت و پورحمیدی با 13 کلین شیت در تعقیب او بود. در بازی شب گذشته استقلال و آلومینیوم هم هر دوی آنها دروازه‌شان را بسته نگه داشتند اما در فاصله دو هفته مانده به پایان مشخص شد که دیگر پورحمیدی به حسینی نخواهد رسید.

دومین عنوان فصل استقلال قطعی شد / دستکش طلایی سید حسین و خشم پورحمیدی!


پورحمیدی در ثانیه های پایانی مسابقه با استقلال از داور بازی به خاطر اتلاف وقت کارت زرد دریافت کرد؛ این کارت زرد، چهارمین اخطار او بود و به همین خاطر این دروازه‌بان مسابقه بعدی تیمش با پیکان تهران را از دست خواهد داد.
پورحمیدی که می‌دانست با این کارت زرد از بازی بعدی محروم شده،‌ بسیار ناراحت بود و اعتراض‌هایش علیه داور مسابقه را افزایش داد. این دروازه‌بان جوان که در استقلال با حسینی همبازی هم بوده، انگیزه زیادی داشت تا در دو هفته پایانی هم دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا شاید بتواند به رکورد 16 کلین شیت حسینی برسد اما با محرومیتی که برایش پیش آمد، دیگر به چنین هدفی نخواهد رسید.

دومین عنوان فصل استقلال قطعی شد / دستکش طلایی سید حسین و خشم پورحمیدی!

لحظه عصبانیت شدید پورحمیدی. شاید او تنها کسی بود که فهمید چه عنوانی از دستش رفته!


بر این اساس حسینی که اکنون 16 بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته است، این شانس را دارد در دو بازی آینده با مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان هم این رکورد را افزایش بدهد.
حسینی در فصل جاری لیگ برتر در 24 بازی درون دروازه استقلال قرار گرفته و ثبت 16 کلین شیت در این تعداد بازی آمار فوق‌العاده‌ای برای کاپیتان دوم آبی ها محسوب می‌شود.
حسینی اگر بتواند در دو بازی آینده استقلال هم دروازه‌اش را بسته نگه دارد به رکورد 18 کلین شیت خواهد رسید اما پورحمیدی نهایتا می تواند یک کلین شیت به 14 تای قبلی اضافه کند.

دومین عنوان فصل استقلال قطعی شد / دستکش طلایی سید حسین و خشم پورحمیدی!

سیدحسین حسینی بعد از پایان بازی با آب‌پاش چمن ورزشگاه آزادی و به همراه جلالی و مطهری شادی خود از دریافت دستکش طلایی را جشن گرفت.


گلر باتجربه استقلال در این فصل تنها 9 گل خورده در کارنامه اش ثبت شده که این آمار هم برای او بی‌نظیر است و هیچ دروازه‌بان دیگری نتوانسته در فصل جاری چنین رکوردهایی را به ثبت برساند.
بی‌تردید با این شرایط خوب حسینی خودش را برای مسابقات فصل آینده استقلال و البته برای تحقق رویای حضور در جام جهانی قطر همراه با تیم ملی ایران آماده خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود