نظارت بر قیمت کالاها از وزارت جهاد کشاورزی به صمت بازگردد


نظارت بر قیمت کالاها از وزارت جهاد کشاورزی به صمت بازگردد

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: برای کنترل بهتر قیمت‌ها در بازار باید نظارت بر این حوزه از وزارت جهاد به وزارت صمت بازگردانده شود.

نظارت بر قیمت کالاها از وزارت جهاد کشاورزی به صمت بازگردد

گروه صنعت معدن و تجارت بازارنیوز؛ «ابوالفضل ابوترابی» نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: برای کنترل هرچه بهتر بر قیمت کالا‌ها در بازار باید نظارت بر این بخش از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صمت بازگردد.


وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی نه دسترسی به اطلاعات در مورد اصناف را در اختیار دارد و نه عِدّه و عُدّه لازم را برای کار نظارت بر بازار در اختیار دارد و لذا لازم است نظارت بر بازار به وزارت صمت بازگردد.


نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیش از این نظارت بر بازار و صدور حکم برای متخلفان در زیرمجموعه وزارت بازرگانی که امروز جزیی از وزارت صمت است انجام می‌شد که پس از مدتی بخش نظارت بر بازار به وزارت کشاورزی منتقل شد و صدور حکم برای متخلفان همچنان در وزارت صمت انجام می‌شود.


وی افزود: انتقال کار نظارت بر بازار به وزارت صمت می‌تواند کار کنترل بر بازار را تسهیل کند و این کار با قدرت و قوت بیشتری انجام شود.

منبع:خبرگزاری فارس

پایان پیام//

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی