تبلت 60 دلاری Amazon Fire 7 با پورت USB-C معرفی شد


تبلت 60 دلاری Amazon Fire 7 با پورت USB-C معرفی شد

مدل جدید تبلت Fire 7 آمازون که 60 دلار قیمت دارد از درگاه USB-C استفاده می‌کند و به‌لطف پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 30 درصد سریع‌تر از نسل قبل است.

آمازون به‌تازگی مدل جدید تبلت‌های سری Fire 7 و Fire 7 Kids را رونمایی کرده است و می‌گوید این تبلت‌های جدید نسبت‌ به مدل‌های قبل سرعت بیشتری دارند و بیشتر شارژدهی می‌کنند. براساس گزارش انگجت، تبلت Amazon Fire 7 به دو برابر رم بیشتر مجهز است و از پردازنده‌ای چهار هسته‌ای استفاده می‌کند که ۳۰ درصد سریع‌تر از پردازنده‌ی مدل نسل قبل است.

آمازون می‌گوید به‌لطف پردازنده‌ی چهار هسته‌ای جدید، تبلت Fire 7 عملکرد بهتری دارد و سریع‌تر در بین اپلیکیشن‌ها جابه‌جا می‌شود. Fire 7 در نسل جدید ۴۰ درصد عمر باتری بهتر دارد و در صورت وب‌گردی و پخش ویدئو می‌تواند تا حداکثر ۱۰ ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد.

Fire 7 2022 برخلاف مدل‌های قبل به‌جای درگاه میکرو USB از درگاه محبوب USB-C استفاده می‌کند.

تبلت 60 دلاری Amazon Fire 7 با پورت USB-C معرفی شد

در پنل جلویی و پشتی تبلت Fire 7 از دوربین دو مگاپیکسلی استفاده شده است. این دوربین‌ها ویدئوی 720p HD ضبط می‌کنند، بااین‌حال نباید انتظار خاصی از کیفیت آن‌ها داشته باشید.

همان‌طورکه می‌شد انتظار داشت Fire 7 مجهز به دستیار صوتی الکسا است تا کاربر ازطریق فرمان صوتی بتواند کارهایی مثل پخش ویدئو و موزیک، باز کردن اپلیکیشن، بررسی آب‌و‌هوا و تماس یا ارسال پیام به مخاطبان انجام دهد.

تبلت 60 دلاری Amazon Fire 7 با پورت USB-C معرفی شد

آمازون مدل جدید تبلت Fire 7 Kids را نیز معرفی کرده است که به‌همراه قاب ویژه‌ای به رنگ آبی، قرمز و ارغوانی دردسترس قرار می‌گیرد. خریداران این تبلت به رایگان یک سال سرویس اشتراکی +Amazon Kids را دریافت می‌کنند. این سرویس اشتراکی شامل محتواهای مناسب سن کودکان در پلتفرم‌های دیزنی پلاس، Sesame Street Workshop ،PBS Kids، نشنال جئوگرافیک و... است.

دو تبلت جدید آمازون اکنون برای پیش‌خرید دردسترس هستند. Fire 7 با قیمت ۶۰ دلار و Fire 7 Kids با قیمت ۱۱۰ دلار عرضه می‌شود. عرضه‌ی این تبلت‌ها از ۲۹ ژوئن ۲۰۲۲‌ (۸ تیر ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا