فرمانده سپاه الغدیر: جدا کردن مردم از نظام، هدف غایی دشمن است


فرمانده سپاه الغدیر: جدا کردن مردم از نظام، هدف غایی دشمن است

یزد-ایرنا - فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: جدا کردن مردم از اصل نظام، انقلاب و ولایت‌فقیه، هدف غایی دشمن است که با بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرتیپ پاسدار حسین زارع کمالی روز جمعه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در جمع مردم یزد افزود: هویت‌زدایی و تضعیف اعتماد مردم و جوانان به انقلاب اسلامی به شدت توسط دشمنان دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: جنگ ترکیبی دشمنان در قالب تولید در فضای مجازی جزو ماموریتی که در عصر کنونی علیه نظام و جامعه اسلامی ما صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: دشمنان که در عرصه نظامی دچار شکست هستند وارد جنگ شناختی شده و می‌خواهد با تهدید نرم اعتمادزدایی کند.

زارع کمالی گفت: هجمه گسترده دشمنان به ارزش‌های معنوی و انقلابی با هدف ضربه‌زدن به افکار مردم و جوانان را باید با جهاد تبیین خنثی کرد.

وی بیان کرد: اصلی‌ترین ماموریت همه دلسوزان نظام است که برای تبیین اهداف نظام و توطئه‌های فرهنگی دشمنان وارد میدان شده و رسالت خود را انجام دهند.

این مسئول به اهمیت ترویج اررزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس در کشور اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ ایثار و مقاومت به عنوان جهاد تبیین گسترش یابد.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه