روایت رئیس کل بانک مرکزی از بازار ارز


روایت رئیس کل بانک مرکزی از بازار ارز

رئیس کل بانک مرکزی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت ارزی کشور، از بالا بودن عرضه نسبت به تقاضا در بازار ارز خبر داد. نوشته روایت رئیس کل بانک مرکزی از بازار ارز (https://tejaratnews.com/%d8%b1%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d8%b2) اولین بار در...

به گزارش تجارت‌نیوز، رئیس کل بانک مرکزی عصر امروز در حاشیه دیدار با تولیدکنندگان و اعضای اتاق بازرگانی تبریز در مورد وضعیت بازار ارز کشور گفت: وضعیت فعلی بازار خوب است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

به نقل از فارس، علی صالح‌آبادی، در این خصوص که اصلاحات ارزی اخیر چه تاثیری بر این بازار داشته، تصریح کرد: با تمهیدات و اقدامات انجام شده چالشی در این زمینه نداریم و آینده بازار ارزی کشور را نیز مثبت ارزیابی می‌کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بازار رسمی متشکل و نیمایی به مقدار مورد نیاز در حال عرضه هستیم و حتی میزان عرضه ما از تقاضا بیشتر است و مشکلی در این خصوص نداریم.

صالح‌آبادی همچنین با تاکید بر اینکه اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اجتناب‌ناپذیر بود، گفت: تبیین این اقدام مهم دولت و مقابله با قاچاق کالا برای مردم حتما لازم و ضروری است.

وی در پایان با اشاره به ضرورت تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی و هدایت صحیح اعتبارات بانکی به بخش تولید افزود: حمایت جدی شبکه بانکی از تولید صادرات محور و بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس