افزایش شمار کشته‌شدگان گروگانگیری ایلام


افزایش شمار کشته‌شدگان گروگانگیری ایلام

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از مرگ یکی دیگر از مجروحان حادثه گروگانگیری در ایلام خبر داد. نوشته افزایش شمار کشته‌شدگان گروگانگیری ایلام (https://tejaratnews.com/%da%af%d8%b1%d9%88%da%af%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a8%d9%87%d8%b4%d8%aa-1401) اولین بار در تجارت‌نیوز...

به گزارش تجارت‌نیوز، محمد مرادی، از مرگ آخرین مجروح حادثه گروگانگیری در ایلام خبر داد و گفت: «سعید رستمی» آخرین مجروح حادثه گروگانگیری (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) ایلام به‌علت شدت جراحت لحظاتی پیش در بیمارستان امام خمینی(ره) ایلام جان خود را از دست داد.

به نقل از تسنیم، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: سعید رستمی آخرین مجروح حادثه گروگانگیری (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) ایلام بود و مرگ او تعداد فوت‌شدگان این حادثه را شش نفر کرده است.

سعید رستمی پسرعموی «قاتل» بوده و حادثه گروگانگیری (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) در محل ‌اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام رخ داد. در پی آن یکی از کارکنان سابق این اداره اقدام به گروگانگیری و در نهایت تیراندازی به‌سمت عوامل این اداره کرد.

در این حادثه، گرو‌گانگیر‌ سه نفر از کارکنان این اداره را کشت و خودش نیز دست به خودکشی زد. همچنین در پی این حادثه‌ پنج نفر زخمی شدند که از مجموع مجروحان شامگاه چهارشنبه یکی دیگر از آنان فوت کرد و مجموع کشته‌شدگان به شش نفر رسیده است.

واکنش بنیاد مستضعفان

بر اساس گزارش ایسنا، در اطلاعیه صادر شده از سوی روابط عمومی بنیاد مستضعفان آمده است: اتفاق شوم صبح امروز برای خانواده بزرگ بنیاد مستضعفان شوک‌آور و تلخ بود. این بنیاد، پیش از هرچیز ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و تسلیت به مردم عزیز ایلام که به دنبال این واقعه تلخ، احساسات آنها جریحه‌دار شد، بر خود فرض می‌داند که برای تنویر افکار عمومی و پاسخ به برخی از شبهات و برداشت‌های دور از واقعیت فضای رسانه‌ای، موضوعاتی را به اطلاع عموم برساند.

این اطلاعیه می‌افزاید: فرد مسلح و عامل این ماجرای تلخ، از کارکنان پیمانکاری اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در ایلام بوده که از مرداد سال ٩٧ به عنوان نگهبان مشغول به فعالیت بوده است. برخلاف برخی اطلاعات نادرست مطرح شده در فضای رسانه‌ای، به هیچ وجه موضوع «تعلیق از کار» یا «اخراج» وی مطرح نبوده است و روز گذشته نیز حقوق اردیبهشت ماه او با احتساب افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ به حسابش واریز شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت