حضور مردم در کنار روحانیت نشان از ولایتمداری آنهاست 


حضور مردم در کنار روحانیت نشان از ولایتمداری آنهاست 

اصفهان - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: استقبال پرشور مردم از کنگره گرامیداشت 590 شهید طلبه و روحانی در اصفهان نشان از حضور مردم در کنار روحانیت و ولایتمداری آنهاست.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین رحمت الله صادقی در سخنرانی پیش‌از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با اشاره به برگزاری کنگره گرامیداشت ۵۹۰ شهید روحانی و طلبه استان اصفهان و استقبال خوب مردمی از آن افزود: استقبال مردم از کنگره شهدای روحانی و طلبه دست رد به یاوه گویی رسانه‌های صهیونیستی است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به ترور شخصیتی روحانیت توسط رسانه‌های دشمن اشاره کرد و افزود: مردم با حضور خود در کنار حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت و شاگردان اهل بیت (ع) ولایتمداری خود را نشان دادند.
وی تصریح کرد: اگر شخصیت‌هایی چون آیت الله بهشتی، حجت‌الاسلام بهشتی نژاد، آیت الله صدوقی و امثال آنها توسط دشمنان ترور شدند، یا شهید ردانی‌پور ها، شهید میثمی‌ها و جلال افشارها جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به شهادت رسیدند، اما مردم به پاس مجاهدت آنها در کنگره شهدای روحانی شرکت کردند و عشق خود را به روحانیت نشان دادند.
حجت‌الاسلام صادقی افزود: امروز چهره شهر مزین به تمثال شهدای روحانیت است و مردم با حضور خود بار دیگر نشان داند که روحانیت از مردم جدا نیست و مردم در کنار آنها هستند و گام به گام آنها حرکت می‌کنند.
وی به پیشتازی مردم و روحانیون اصفهان در دفاع مقدس و امداد رسانی در بلایای طبیعی در خدمت به مردم اشاره و تصریح کرد: ۵۹۰ شهید طلبه وروحانی استان اصفهان در هشت سال دفاع مقدس جان خود را فدا کردند و امروز نیز جامعه روحانیت با حضور پررنگ خود در همه صحنه ها و بحران‌ها چون شیوع کرونا، سیل و زلزله، نشان دادند حامی مردم هستند.
حجت السلام صادقی اظهار داشت: روحانیت در دفاع از حرم و شهرهای سوریه، عراق و امثال آن نیز حضور یافت و سپر مردم در مقابل داعش شد تا از ناموس شیعه دفاع کند.
وی تصریح کرد: روحانیون در شرایط کرونایی برای تقویت روحیه کادر درمان و خدمت به مردم در بیمارستان‌ها حاضر شدند و اجازه ندادند آنها تنها بمانند و با وجود شرایط کرونایی سخت در آرامستان‌ها حاضر شدند و اجازه ندادند میتی بدون غسل و کفن دفن‌ شود.
وی به ویژگی رزمنده‌پرور و شهیدپرور استان اصفهان اشاره و تاکید کرد: اصفهان ۲۳ هزار شهید تقدیم راه اسلام کرد و از این بین ۵۹۰ شهید طلبه و روحانی هستند که نسبت به جمعیت این قشر در دوران دفاع مقدس حاکی از آن است که بیشترین تعداد شهید را قشر روحانیت تقدیم راه اسلام کرده است.
وی گفت: روحانیت با حضور در مسجد و دعوت برای حضور در جبهه، همچنین با حضور تبلیغی در جبهه‌های حق علیه باطل، با دست گرفتن سلاح و حضور رزمی و همچنین با حضور در جایگاه‌های فرماندهی در جبهه‌های نبرد حضوری موثر داشت.
حجت الاسلام صادقی با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر افزود: عملیات بیت المقدس فتح خرمشهر و دستاورد بزرگی را برای نظام اسلامی به همراه داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس