مهدوی: خیلی ها از شکست شهداب مقابل نماینده ژاپن خوشحال شدند


مهدوی: خیلی ها از شکست شهداب مقابل نماینده ژاپن خوشحال شدند

رکنا ورزشی: کاپیتان تیم مقاومت شهداب یزد با بیان این‌که خیلی‌ها منتظر شکست تیم یزد بودند، گفت: شهداب از نیم فصل لیگ برتر سال 1400 تا کنون تنها یک شکست داشت و دیروز برابر ژاپن خیلی‌ها از شکست نماینده یزد خوشحال شدند.

به گزارش رکنا ورزشی، مهدی مهدوی پس از شکست نماینده قزاقستان در دیدار رده‌بندی و در نشست خبری اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم این تورنمنت را با پیروزی به پایان برسانیم. مجموعه شهداب و تمامی کادر و بازیکنان آن زحمات بسیاری کشیدند. دیروز باخت شهداب یک اتفاق بود و امروز هم مصمم بودیم که قزاقستان را ببریم.

وی با بیان این که روز گذشته تاراز توانسته بود فشار خوبی به تیم پیکان وارد کند، عنوان کرد: مقابل این تیم خیلی خوب بازی کردیم و در دریافت و حمله عملکرد قابل قبولی داشتیم و تاراز را شکست دادیم. شهداب به غیر از رقابت دیروز، مسابقه به مسابقه در این رقابت‌ها بهتر و هماهنگ‌تر عمل کرد.

مهدوی با تاکید بر این که دوست داشتند امروز در فینال مقابل پیکان بازی کنند، گفت: شاید قسمت نبوده که به فینال برسیم. به هر حال توانستیم مقام سومی را به دست آوریم و این پیروزی را به هواداران تیم و مردم یزد تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر شایعات مطرح شده درباره اختلافات در باشگاه شهداب اظهار کرد: خیلی‌ها منتظر بودند که شهداب ببازد بعد از نیم فصل سال گذشته تنها یک باخت داشتیم و خیلی ها از باخت روز گذشته شهداب برابر سانتوری خوشحال شدند. هیچ مشکلی وجود ندارد و همه چیز از لحاظ مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان عالی است و موضوعی وجود ندارد. نمی دانم این شایعات از کجا بیرون می‌آید؟ به نظرم ما زیاد برده بودیم و به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده بود.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان