افزایش قیمت خارج از روال قانونی پذیرفتنی نیست


افزایش قیمت خارج از روال قانونی پذیرفتنی نیست

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: هرگونه افزایش قیمت برای یک کالا یا خدمات باید از ناحیه سازمان صنعت، معدن و تجارت و ستاد تنظیم بازار صورت گیرد و خارج از این قاعده، هیچ افزایش قیمتی پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایرنا از استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت روز جمعه در حاشیه میز خدمت که در مسجد جامع المهدی (عج) بیرجند برپا شد اظهار داشت: قرار نیست یارانه و ارز ترجیحی حذف شود بلکه قرار است در نحوه پرداخت یارانه‌ها، جابه‌جایی انجام شود و به جای آنکه یارانه به کالا و محصول یا واردکننده تعلق گیرد به افراد جامعه داده شود.

وی افزود: در این فضا ممکن است برخی بخواهند سوءاستفاده‌های غیرقانونی داشته باشند در حالی که هرگونه تغییر قیمت باید از ناحیه سازمان صمت و ستاد تنظیم بازار صورت بگیرد و خارج از آن هیچ افزایش قیمتی پذیرفته نیست.

استاندار خراسان جنوبی گفت: انتظار است برخی نظارت‌ها توسط مردم انجام شود و آحاد جامعه و شهروندان چنانچه تخلفی در بازار مشاهده کردند، حتما آن را گزارش کنند.

وی با اشاره به روند برپایی میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه استان ادامه داد: میزهای خدمت فرصتی برای پاسخگویی به مردم و رفع ابهامات افراد جامعه از مسائل مختلف است.

قناعت به تدبیر ارزنده دولت در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح، کار سنگین و بزرگی است که نیاز دارد در پاره‌ای موارد، مسئولان مرتبطِ با اجرای طرح به صورت چهره به چهره با مردم به گفت و گو بنشینند تا ابهامات آنها را پاسخ دهند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که نیاز باشد، میزهای خدمت برپا می‌شوند برای اینکه سؤالات و مشکلات مردم به پاسخ برسد و رفع شود.

استاندار خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: این طرح بزرگ اقتصادی ملی و فراملی که تاثیراتی هم بر کشورهای همسایه گذاشته با کمترین مشکل روند خود را طی کند.

وی امروز بعد از نماز جمعه بیرجند از محل برگزاری میز خدمت دستگاه‌های اجرایی بازدید کرد و از نزدیک با مردم و جوانان به گفت و گو پرداخت.

با توجه به استقبال مردم در هفته گذشته میز خدمت دستگاه‌های اجرایی این هفته نیز با دستور استاندار خراسان جنوبی در محل مصلاهای نماز جمعه سراسر استان برپا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند