فرماندار نهاوند: برکات مردمی ‌سازی یارانه‌ها بر سر سفره مردم نمایان می‌شود


فرماندار نهاوند: برکات مردمی ‌سازی یارانه‌ها بر سر سفره مردم نمایان می‌شود

همدان- ایرنا- فرماندار شهرستان نهاوند گفت: آثار و برکات مثبت اقدام شجاعانه دولت برای توزیع عادلانه یارانه‌ها به زودی در سفره مردم نمایان می‌شود.

گزارش خبرنگار ایرنا، ضرغام احمدوند در جریان برگزاری میز خدمت در حاشیه نماز جمعه شهر نهاوند و دیدار چهره به چهره با مردم، اظهار داشت: مردمی‌سازی یارانه‌ها یکی از اقدامات شجاعانه دولت است که در آینده شاهد برکات آن خواهیم بود.

وی افزود: حفظ سرمایه اجتماعی مردم و بکارگیری آن برای رفع مشکلات اجتماعی، اقتصادی و عمرانی در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

فرماندار نهاوند گفت: امروز همه برنامه‌های دولت مردمی سیزدهم به‌گونه‌ای تنظیم شده که زمینه برای تحقق عدالت و پیشرفت در کشور فراهم شود.

احمدوند با بیان اینکه ارتباط چهره‌به‌چهره و میدانی با مردم به صورت مستمر و با حضور مدیران تداوم دارد، تصریح کرد: حضور میدانی در جمع اقشار مختلف مردم، ارتباط بی واسطه و شنیدن مشکلات و دغدغه های آنان همواره مورد تاکید رییس جمهور و استاندار همدان است.

وی ادامه داد: رویکرد استاندار همدان رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، تولیدکنندگان و اقشار مختلف است که به تبعیت از نماینده عالی دولت در استان، این اولویت ها در شهرستان نهاوند نیز با تمام توان پیگیری می شود.

فرماندار نهاوند ابراز امیدواری کرد: با تداوم دیدار چهره‌به‌چهره مدیران و مردم و انجام بازرسی‌های مستمر، موانع رشد رفع و با پشتیبانی از طرح های تولیدی و توسعه ای شاهد حل مشکلات مردم فهیم و شهیدپرور نهاوند باشیم.

به گزارش ایرنا فرماندار نهاوند و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان امروز به‌منظور ارتباط بی‌واسطه با اقشار مختلف مردم در جهت رفع مشکلات و رسیدگی به امورات مردمی در قالب برپایی میز خدمت در محل مصلای نمازجمعه از نزدیک با مردم به گفت و گو پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است