حضور وزیر ورزش بر سر مزار سیامند رحمان


حضور وزیر ورزش بر سر مزار سیامند رحمان

سید حمید سجادی بر سر مزار مرحوم سیامند رحمان در اشنویه حاضر شد. به گزارش ایسنا، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری به شهرستان اشنویه سفر کرده است، بر سر مزار مرحوم سیامند رحمان حاضر شد. پس از قرائت فاتحه،...

سید حمید سجادی بر سر مزار مرحوم سیامند رحمان در اشنویه حاضر شد.

به گزارش ایسنا، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهوری به شهرستان اشنویه سفر کرده است، بر سر مزار مرحوم سیامند رحمان حاضر شد. پس از قرائت فاتحه، وزیر ورزش و جوانان برای دقایقی با پدر مرحوم رحمان به گفت‌وگو پرداخت. همچنین یکی از معلمان هنرمند محلی نیز نقاشی از تصویر رحمان را تقدیموزیر ورزش کرد.

به گزارش ایسنا، سیامند رحمان، رکورددار وزنه برداری پارالمپیک و قهرمان دو دوره پارالمپیک و پنج دوره جهان 11 اسفند 1398 به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. قویترین وزنه بردار پارالمپیکی جهان به علت ایست قلبی در سن ۳۱ سالگی دار فانی را وداع گفت. او اهل شهرستان اشنویه در استان آذربایجان غربی بود که در کارنامه پرافتخارش، سابقه قهرمانی در المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو و همچنین ۵ مدال طلا و یک نقره جهان را داشت. او علاوه بر این سه نشان طلای بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو، ۲۰۱۴ اینچئون و ۲۰۱۸ جاکارتا را درکارنامه داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس