هفته سی و یکم لیگ دسته اول| کورس قهرمانی مس و ملوان و شرایط عجیب جدول برای سقوط یک تیم


هفته سی و یکم لیگ دسته اول| کورس قهرمانی مس و ملوان و شرایط عجیب جدول برای سقوط یک تیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال یکشنبه شب برگزار می‌شود در حالیکه 4 هفته مانده به پایان رقابت‌ها دو تیم مدعی مس کرمان و ملوان انزلی با کسب 5 امتیاز دیگر صعودشان را به لیگ برتر...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال یکشنبه شب برگزار می‌شود در حالیکه 4 هفته مانده به پایان رقابت‌ها دو تیم مدعی مس کرمان و ملوان انزلی با کسب 5 امتیاز دیگر صعودشان را به لیگ برتر جشن خواهند گرفت. با این حال جنگ قهرمانی این دو تیم شاید تا روز آخر لیگ ادامه داشته باشد. در حال حاضر هر دو تیم 62 امتیازی هستند و مس به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین است. هر دو تیم این هفته به مصاف دو تیم خوزستانی می‌روند. مس کرمان میهمان استقلال خوزستان است. استقلالی که در حال حاضر هدایتش برعهده سیروس پورموسوی است ولی با دو باخت متوالی با 39 امتیاز در رده هشتم جدول است و فقط برای دفاع از اعتبارش می‌خواهد از مس امتیاز بگیرد.

ملوان بندرانزلی هم به مصاف دیگر استقلال لیگ یک یعنی استقلال ملاثانی می‌رود که در رده سیزدهم و خطر سقوط است. دومین استقلال خوزستانی لیگ انگیزه‌های زیادی برای امتیاز گرفتن از ملوان دارد. این تیم هفته گذشته به یک برد پرگل مقابل تیم سقوط کرده ماشین سازی دست پیدا کرد و این هفته هم برای نباختن بازی خواهد کرد. در واقع این هفته صدرنشین لیگ را دو استقلال خطه جنوب مشخص خواهند کرد.

آرمان گهر و خیبر خرم آباد تیم‌های سوم و چهارم جدول لیگ هم رقابت نزدیکی برای قرار گرفتن روی پله سوم باهم دارند. این دو تیم 8 امتیاز با دو مدعی اصلی صعود فاصله دارند و بعید است که این فاصله در 4 هفته پایانی لیگ برتر جبران شود. آرمان گهر با شمس اذر قزوین بازی دارد و خیبر خرم آباد هم با تیم سقوط کرده شاهین شهرداری بوشهر بازی می کند که در واقع فرصتی خوب برای شاگردان فراز کمالوند است تا به یک برد پرگل برسند.

نکته جالب جدول لیگ این است که از تیم پنجم تا شانزدهم جدول در خطر سقوط به لیگ یک هستند! اتفاقی عجیب و البته دور از ذهن است که مثلا تیم پنجم لیگ یک به دسته پایین تر سقوط کند ولی روی کاغذ و بحث احتمالات این مساله در جدول لیگ وجود دارد، اینکه شرایط فنی و نتیجه گیری تیم ها خیلی به یکدیگر نزدیک است. البته فقط یک تیم دیگر به لیگ یک سقوط می کند و ماشین سازی و شاهین شهرداری بوشهر پیش از این سقوط شان قطعی شده است.

برنامه مسابقات هفته سی و یکم:

یکشنبه اول خرداد

قشقایی شیراز- شهرداری آستارا - ساعت ۱۹- ورزشگاه حافظیه شیراز

آرمان گهر سیرجان- شمس آذر قزوین- ساعت ۱۹- - ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان

شهرداری همدان -خوشه طلایی ساوه - ساعت ۱۹- - ورزشگاه شهید حاجی بابایی همدان

رایکا بابل -مس شهر بابک - ساعت ۱۹- - ورزشگاه هفتم تیر بابل

ویستا توربین تهران- پارس جنوبی جم- ساعت ۱۹- - ورزشگاه غدیر تهران

استقلال خوزستان- مس کرمان - ساعت ۱۹- - ورزشگاه تختی خرم آباد

ملوان بندر انزلی- استقلال ملاثانی - ساعت ۱۹- - ورزشگاه تختی انزلی

ماشین سازی تبریز -سایپا تهران - ساعت ۱۹- - ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز

شاهین شهرداری بوشهر- خیبر خرم‌آباد - ساعت ۱۹:۳۰- - ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا