آیت‌الله رئیسی: امنیت امروز مرهون خون و مجاهدت شهداست


آیت‌الله رئیسی: امنیت امروز مرهون خون و مجاهدت شهداست

ارومیه-ایرنا-رئیس جمهور با تمجید از جایگاه والای شهدای استان آذربایجان غربی بر نقش حیاتی آنها در امنیت و ثبات این استان و کشور تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر امروز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر به آذربایجان غربی، در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای استان تاکید کرد: تقدیم ۱۲ هزار شهید

آذربایجان غربی در راه دفاع از انقلاب و کشور برای مسئولان و دست‌اندرکاران مسئولیت بزرگ و خطیری ایجاد کرده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه شما خانواده شهدا شاهد سوابق ناامنی در این استان بوده‌اید، اظهار داشت: امروز به برکت خون شهیدان، امنیت مطلوبی در استان برقرار است.

رئیسی در ادامه سخنانش با بیان اینکه جامعه اسلامی نسبت به ارزش‌ها حساس است، افزود: در دین اسلام بی تفاوتی مذموم و مورد نکوهش است و در روایات، جامعه ترک کننده امر به معروف و نهی از منکر به جامعه مرده

تشبیه شده است.

آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: یکی از مجموعه‌های حساس در جامعه ما خانواده شهدا هستند و این احساس مسئولیت خانواده شهدا بسیار مبارک و مقدس و در راستای حراست و صیانت از خون شهدا است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ان شاالله حس امر به خوبی ها و نهی از منکرات در جامعه زنده بماند. البته به برکت خون شهدا و هدایت های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب جامعه ما جامعه ای زنده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام