فعالان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی تجلیل شدند


فعالان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی تجلیل شدند

طی مراسمی مدیران و کارشناسان حوزه روابط‌ عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی با حضور مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمود مقامی» امروز (۲۸ اردیبهشت) در همایش پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: استان خراسان جنوبی مهد پرورش پروفسور کاظم معتمدنژاد پدرعلم ارتباطات نوین است که دنیا به این چهره بزرگ افتخار می‌کنند.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در ادامه گفت: همایش ملی پاسداشت و بزرگداشت پروفسور معتمدنژاد در سال جاری برگزار خواهد شد.

«سامان فرزین» مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند هم در این مراسم با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها در صف اول جهاد تبیین هستند، افزود: این مهم در شرایط امروز با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی که در دنیا به وجود آمده برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی به جنگ روایت‌ها با هجمه سنگینی از سمت دشمن اشاره و بیان کرد: روابط عمومی‌ها در این خصوص نقش مهمی بر عهده دارد و باید با یک روایت صحیح بتوانند ناامیدی‌ها را به امید تبدیل کنند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند در ادامه افزود: کمبود امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، نبود بودجه مستقل در روابط عمومی‌ها، نبود قوانین و مقررات جامع، عدم تخصص‌گرایی، روزمرگی و بی‌انگیزه‌گی روابط عمومی‌ها و نبود ساختار و تشکیلات منسجم و یکسان از جمله چالش های حوزه روابط عمومی ها است.

فرزین بر برنامه محور بودن و مهارت گرایی روابط عمومی‌ها برای موفقیت در کارشان تأکید کرد و گفت: وضعیت مطلوب روابط عمومی وقتی حاصل می‌شود که بتوانند با اثربخش‌ترین، پرمخاطب‌ترین، معتبرترین، گسترده‌ترین، محبوب‌ترین و مقبول‌ترین شبکه‌های ارتباطی در ارتباط باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه روابط عمومی تدارکات‌چی نیست، تصریح کرد: روابط عمومی برای موفقیت باید جریان‌سازی‌، افکارسنجی و افکارپژوهی را در دستور کار قرار دهد.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد