روابط عمومی‌ها امروز در خط مقدم ‌جهاد تبیین قرار دارند


روابط عمومی‌ها امروز در خط مقدم ‌جهاد تبیین قرار دارند

دارابی با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌ها امروز در خط مقدم ‌جهاد تبیین قرار دارند، گفت: باید هوشمندانه در مسئولیت خود و براساس فرهنگ، باور و ذائقه‌ مردم فعالیت کرده و جنگ روایت‌ها به وظیفه خود در فضای مجازی درست عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «افشار دارابی» امروز (۲۸ اردیبهشت) در همایش پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که در سالن فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از وضعیت امروز جامعه مربوط به تحریم‌های ظالمانه و بخشی ناشی از فرصت‌سوزی بوده که در گذشته انجام شده است بنابراین در چنین شرایطی خانواده بزرگ روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید از هنر، دانش، انرژی، انگیزه، علم و ایمان خود برای کاری که در پیش دارند، استفاده کنند.

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه روابط عمومی‌ها امروز در خط مقدم ‌جهاد تبیین قرار دارند، گفت: شرایط امروز جامعه کمتر از جایی(دفاع مقدس و روایتگری) که شهید آوینی احساس می‌کرد، نیست زیرا مورد هجمه سنگین‌ دشمنان‌ در همه عرصه‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: در جنگ روایت‌ها که دشمن شروع کرده است، روابط عمومی‌ها سنگربان بوده و نقش بسیار مهمی برعهده دارند و امروز فضای مجازی کار را برای ما به‌ شدت سخت و طاقت‌فرسا کرده است که در دیدار امروز نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز از رها بودن فضای مجازی گلایه‌ داشتند.

دارابی با اشاره به اینکه اگر روابط عمومی های هر استانی هوشمندانه در مسئولیت خود و براساس فرهنگ، باور و ذائقه‌ مردم فعالیت کرده و در زمینه جهاد تبیین و جنگ روایت‌ها به وظیفه خود در فضای مجازی درست عمل کند بدون شک ما هیچ مشکلی نخواهیم داشت، افزود: در شرایط امروز جامعه رسالت اصلی روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در بحث جهاد تبیین و روایت‌گری‌ها است.

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در ادامه از مدیران ارشد و نماینده عالی دولت در استان خراسان جنوبی درخواست کرد به شکل ویژه فعالان عرصه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی را حمایت کنند و گفت: روابط عمومی‌ها باید سیمای خراسان جنوبی را برای مردم کشور و دنیا ترسیم کنند.

وی به ظرفیت‌های بسیار خوبی خراسان جنوبی به‌ویژه در بخش گردشگری اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر با مجموعه میراث فرهنگی برای معرفی جاذبه‌های استان در سطح ملی و جهانی شد.

دارابی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امروز در عرصه اقتصادی در یک نبرد هستیم و اگر سرمایه اجتماعی دولت و نظام رو به سمت کاستن برود باید در نقشی که داریم فکر کنیم و مطمئن باشیم که نقش خود را درست اجرا نکرده‌ایم، تصریح کرد: از ابزار جدید رسانه‌ای، فضای مجازی، پلتفرم‌های اجتماعی که شکل می‌گیرد و دشمن برای تبلیغات علیه ما راه‌اندازی کرده باید ما از همین ابزارها بهره ببریم و با دانش روز و فضای مجازی آشنا شویم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور خاطر نشان کرد: قول می‌دهیم هر نوع آموزش و برنامه‌ای که برای تقویت ظرفیت فکری و تجربی روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و خصوصی استان خراسان جنوبی لازم باشد را با حضور اساتید برجسته برگزار کنیم.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت