تحکیم بنیان خانواده، محور فعالیت کانون های مساجد استان زنجان خواهد بود


تحکیم بنیان خانواده، محور فعالیت کانون های مساجد استان زنجان خواهد بود

به گفته اسلامی، برنامه های ستاد به جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت تحکیم بنیان خانواده اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست ستاد کانون های مساجد استان زنجان در دیدار با مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به فعالیت 382 باب کانون فرهنگی و هنری در استان زنجان گفت: برنامه های ستاد به جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت تحکیم بنیان خانواده اجرا می شود.

محسن اسلامی با اشاره به اجرای دوره های آموزشی در سنوات گذشته با آموزش 200 زوج گفت: پیگیری از افراد شرکت کننده در این دوره ها نشان می دهدهیچ طلاقی در بین این تعداد افراد رخ نداده است.

وی اضافه کرد: امسال نیز برنامه آموزش خانواده در بین زوج های جوان در موضوعات خانواده، حقوق خانواده، مزاج شناسی و احکام خانواده اجرا خواهد شد.

این مسئول با یادآوری اینکه در این دوره ها از اساتید مجرب استفاده خواهد شد، ادامه داد: دوره آموزشی با حضور 20 زوج زنجانی و با همکاری شورای شهر، دادگستری و نیروی انتظامی اجرا می شود.

به گفته سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، در صورت تامین اعتبار این دوره آموزشی در شهرستان های تابعه اجرا خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان نیز بر ضرورت هم افزایی نهادهای فرهنگی برای اثربخش بودن برنامه ها تاکید کرد و گفت: هم افزایی باید اتفاق بیافتد تا به یک ایده مشترک برسیم و زیر نظر این ایده فعالیت ها و برنامه ها عملیاتی شود.

نجفی با بیان اینکه فعالیت های انجام شده بایستی خروجی داشته باشد، گفت: می توان براساس همین خروجی ها، نیازسنجی کرد.

پایان پیام/693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس