خبر مهم برای جاماندگان یارانه نقدی


خبر مهم برای جاماندگان یارانه نقدی

اگر تا به امروز یارانه جدید دریافت نکرده‌اید و خود را مستحق دریافت آن می‌دانید، تنها تا پایان امروز مهلت دارید. البته سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که بعد از روز شنبه، مهلت نام نویسی خاتمه نخواهد یافت و زمان بعدی به اطلاع عموم خواهد رسید.

خبر مهم برای جاماندگان یارانه نقدی

به گزارش راهبرد معاصر، از مهلت پنج روزه سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای نام نویسی متقاضیان یارانه جدید، تنها یک روز و چند ساعت باقیست. شامگاه نوزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برنامه اصلاح ارز ترجیحی دولت به اجرا درآمد،


نتیجه این برنامه تجمیع تمام یارانه‌های نقدی سابق در قالب یارانه جدید بود.

این یارانه جدید بابت خرید اقلام ضروری به ۹ دهک اول درآمدی جامعه پرداخت می‌شود. دهک اول تا سوم سرانه هر نفر ماهانه ۴۰۰ هزار تومان و دهک چهارم تا نهم سرانه ماهانه هر نفر ۳۰۰ هزار تومان است.


۲ روز اول این مهلت پنج روزه مختص سرپرستان خانواری بود که کد ملی آنها به یکی از شماره‌های زوج ختم می‌شد، دیروز و امروز برای دارندگان کد ملی با رقم فرد بود و فردا هم برای همه کسانی است که صرفه نظر از زوج یا فرد بودن کدملی موفق به ثبت نام نشده اند.


این سازمان پیشتر از معترضانی یارانه نگرفته، خواسته بود ابتدا از وضعیت یارانه‌بگیری خود مطلع شوند و سپس برای ثبت نام در سامانه اینترنتی این سازمان اقدام کنند.


متقاضیان می‌بایست برای اطلاع از وضعیت یارانه‎‌بگیری خود، کد دستوری #کد ملی۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری کنند و در ادامه برای ثبت نام به سامانه اینترنتی my.gov.ir مراجعه کنند./ تجارت نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران