فورد F-150 لایتنینگ 2022 در مقابل GMC هامر EV 2022


فورد F-150 لایتنینگ 2022 در مقابل GMC هامر EV 2022

2 خودرو فورد F-150 لایتنینگ 2022 و GMC هامر EV 2022 تفاوت و شباهت هایی دارندکه در این گزارش بررسی کرده ایم.

GMC هامر EV مدل ۲۰۲۲ خودرویی کاملاً جدید است و اکنون، این پیکاپ برقی قدرتمند و توانا با چند ویژگی آفرودی جدید معرفی شده است. فورد F-۱۵۰ لایتنینگ ۲۰۲۲ با طیف وسیعی از تریم ها عرضه شده و قرار است همراه با پیکاپ‌های تمام الکتریکی به خط تولید F-۱۵۰ اضافه شود. این خودرو در چهار تریم با چندین گزینه انتخاب باتری و قابلیت چشمگیر موجود است.

فورد F-۱۵۰ لایتنینگ در چهار تیپ موجود است. قیمت پایه Pro ۳۹۹۷۴ دلار و XLT با قیمت ۵۲۹۷۴ دلار است که هر دو گزینه نسبتاً مقرون به صرفه هستند. قیمت لاریات ۶۷۴۷۴ دلار و پلاتینیوم ۹۰۸۷۴ دلار است. GMC هامر EV ادیشن ۱ که پاییز گذشته با قیمت ۱۱۰۲۹۵ دلار به فروش رسید.

فورد F-۱۵۰ دارای باتری استاندارد یا با برد طولانی است. باتری برد استاندارد ۴۵۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند در حالی که باتری با برد طولانی ۵۶۳ اسب بخار قدرت دارد. هر دو دارای گشتاور ۷۷۵ پوند فوت هستند.

GMC هامر EV ادیشن ۱ تا ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت با ۱۱۵۰۰ پوند فوت گشتاور دارد. نسخه EV۳X قرار است تا ۸۳۰ اسب بخار با همین گشتاور وارد بازار شود.

فورد F-۱۵۰ لایتنینگ ترفند بسیار خوبی را انجام می‌دهد که دیگر وسایل نقلیه الکتریکی نمی‌توانند آن را مدیریت کنند. همانطور که انتظار دارید باید به برق وصل و شارژ شود، اما همچنین می‌تواند برق را از راه دیگری ارسال کند و برای تامین برق می تواند از شارژر خانگی استفاده کند. اگر برق قطع شود، به جای مصرف برق برای باتری آن، تا سه روز منبع برق خانه شما می‌شود.

فورد F-۱۵۰ لایتنینگ می‌تواند از شارژر‌های سریع DC سطح ۲ یا سطح ۳ استفاده کند. GMC هامر EV همچنین می‌تواند از شارژ سریع DC سطح ۲ یا سطح ۳ استفاده کند.

F-۱۵۰ لایتنینگ دارای فضای داخلی ساده تری در تریم‌های پایه خود با سطوح نشیمنگاهی وینیل یا پارچه‌ای است، اما این تریم‌ها نیز بسیار مقرون به صرفه‌تر هستند.

GMC هامر EV یک پیکاپ لوکس است که برای افرادی که بودجه کمی دارند، تریم مقرون به صرفه‌تر و مجهزتر ندارد. فورد F-۱۵۰ لایتنینگ دارای دو باتری است.

GMC هامر EV دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۳.۴ اینچی باکیفیت است که جذابیت بصری فوق العاده‌ای را ایجاد می‌کند. این سیستم مبتنی بر اندروید از موتور Unreal Engine استفاده شده در بازی‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند و تجربه کاربری استثنایی را ایجاد می‌کند. هنگامی که حالت درایو را تغییر می‌دهید، نمایشگر‌ها مینی‌فیلم هستند و هم اتصال Apple CarPlay و Android Auto وجود دارد.

فورد F-۱۵۰ لایتنینگ دارای صفحه نمایش لمسی ۱۲.۰ اینچی در تریم‌های پایه با Apple CarPlay، Android Auto، اتصال Wi-Fi ۴G LTE و ناوبری است. دو تریم برتر دارای صفحه نمایش لمسی ۱۵.۵ اینچی هستند. این یک سیستم عالی با منو‌های بصری است، اما با تجربه ارائه شده توسط هامر EV مطابقت ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا