صعود تیم امید شمس آذر قزوین به لیگ دسته اول نتیجه برنامه ریزی بود


صعود تیم امید شمس آذر قزوین به لیگ دسته اول نتیجه برنامه ریزی بود

قزوین – ایرنا - سرمربی تیم فوتبال امید شمس آذر قزوین گفت: صعود این تیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور نتیجه برنامه‌ریزی، فراهم سازی امکانات و تلاش مجموعه مدیریتی باشگاه بود.

صادق افشار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ما در مرحله نهایی لیگ امیدهای کشور توانستیم با شکست تیم های قدرتمند کناری‌های مازندران و رایحه وصال سمنان با اقتدار به لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور صعود کنیم.

وی در تشریح عوامل این پیروزی، افزود: این موفقیت نتیجه برنامه‌ریزی، کار خوب، حمایت و فراهم سازی امکانات از سوی مدیریت باشگاه بود همچنین بازیکنان با استعداد و خوبی را به کار گرفتیم که قطعا آینده درخشانی در انتظار آنان است.

سرمربی تیم امید شمس آذر با بیان اینکه این استعدادها اغلب از فوتبال استان جذب تیم امید شدند، افزود: نزدیک به ۹۰ درصد بازیکنان تیم امید شمس آذر از فوتبال‌ استان تامین شده‌اند و امیدواریم در آینده هم شاهد درخشش بیشتر آنها باشیم.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای پیشبرد صحیح امور باشگاه، گفت: خوشبختانه تاکنون برنامه‌ریزی‌های باشگاه به درستی پیش رفته است و امیدواریم در ادامه کار نیز دستاوردهای خوبی نصیب باشگاه شمس آذر و فوتبال استان شود و با برنامه ریزی مدون بتوانیم برای سال آینده موفقیت های خوبی به دست آوریم.

سرمربی امید شمس آذر قزوین درخصوص تیم بزرگسالان این باشگاه، افزود: امیدواریم این تیم به رغم در پیش داشتن بازیهای سخت و فشرده بتواند در چهار هفته پایانی مسابقات لیگ با کسب نتایج درخشان ضمن حفظ امتیاز در لیگ دسته اول کشور، فصل را با خوشی به پایان برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس