روابط عمومی آینه تمام‌نمای سازمان است


روابط عمومی آینه تمام‌نمای سازمان است

مدیرعامل بانک دی در نشست همکاران و همیاران روابط‌عمومی بر شفافیت و داشتن نگاه تخصصی در فعالیت‌های روابط عمومی بانک تأکید کرد.

روابط عمومی آینه تمام‌نمای سازمان است

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، مدیرعامل، در نشستی که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی باحضور رییس و اعضای هیات مدیره ؛تعدادی از معاونین مدیرعامل ؛مدیران امور و روسای ادارات مرکزی و همیاران روابط عمومی به صورت حضوری و برخط برگزار شد گفت:روابط عمومی آینه تمام‌نمای سازمان است و مهمترین انتظار مدیران از روابط‌عمومی انعکاس انتظارات مشتریان و کارکنان به مدیران و بلعکس انتقال دیدگاه‌های مدیریت به بدنه سازمان و ذینفعان است.
وی افزود: از همیاران روابط‌عمومی، به عنوان مهمترین حلقه اتصال شعب به ستاد، انتظار می‌رود مشکلات شعب و دغدغه‌های همکاران و مشتریان را به مدیران ارشد منتقل کنند تا در کوتاه‌ترین زمان برای حل مسائل راه حل اندیشیده شود.
مدیر عامل بانک دى صداقت و شفافیت را از اصول کارى روابط عمومى برشمرد و تصریح کرد:همیاران شعب و همکاران این واحد باید با روشنگرى ضمن رفع ابهامات، مانع از خلق شایعات و اخبار کذب شوند.
قیطاسی افزود: در ماه‌های اخیر با ابلاغ برنامه عملیاتی سال 1401 و اتخاذ رویکردهایی برای صرفه جویی در هزینه‌ها، جذب منابع ارزان قیمت و حرکت به سمت سودآوری، شاهد تغییرات اساسی در عملیات بانکی و شیوه نگاه به مسائل و مشکلات هستیم.
وی همچنین توجه ویژه به آموزش کارکنان را از دیگر رویکردهای مدیریت بانک دی در تسریع دستیابی به اهداف دانست.
مدیرعامل بانک دی در پایان ضمن تاکید بر تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران به عنوان سرمایه های اصلی بانک خاطرنشان کرد: مشتری مداری و تبلیغات از ارکان اساسی موفقیت در جذب منابع است که امیدواریم تمامی همکاران به آن توجه ویژه داشته باشند.
همچنین در این نشست سید محمود احمدی، رییس‌هیئت مدیره بانک، روز روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار کرد:روابط عمومی ها ایفاگر نقش ظریف و خطیر برقراری تعادل در ارتباط میان سازمان و ذینفعان درونی و بیرونی است که اگر این مهم به درستی صورت پذیرد، ارزش‌آفرینی محقق می‌شود.
در ادامه امیر عباس هاشمی‌نژاد، نایب رییس هیئت مدیره، با اشاره به نقش روابط عمومی به عنوان بازوی مدیریتی سازمان گفت: در موارد مرتبط با نارضایتی و گلایه مشتری از عملکرد شعب، پیش از هر حوزه دیگر روابط عمومی ها باید ملجأ و شنونده مسائل و دغدغه های مشتریان باشند.
وی افزود: اگر روابط عمومی بتواند با بازتعریف خود حلقه واسط میان مشتریان و مدیران ارشد شود و درخواست‌های مشتری را به مدیران ارشد منتقل کند، موفقیت سازمان دوچندان می‌شود.
در این نشست که همیاران روابط عمومی در شعب تهران به صورت حضوری و همیاران روابط عمومی در شعب استان ها به صورت مجازی حضور داشتند، تعدادی از همیاران روابط عمومی دغدغه ها و مسائل خود را بیان کردند و مدیران ارشد بانک به ارائه پاسخ و راهکار برای رفع این دغدغه ها پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی