فردا SX5‌ با موتور جدید در راه بازار، مصاحبه با مدیر بازاریابی فردا موتورز + فیلم


فردا SX5‌ با موتور جدید در راه بازار، مصاحبه با مدیر بازاریابی فردا موتورز + فیلم

در هیاهوی نمایشگاه، خودروبانک توانست مدتی هرچند کوتاه با جناب آقای آریان نژاد، مدیر بازاریابی فردا موتور مصاحبه کند.خودروی فورتینگ M4 به عنوان برجسته‌ترین محصول فردا موتور در غرفه این شرکت به نمایش...

در هیاهوی نمایشگاه، خودروبانک توانست مدتی هرچند کوتاه با جناب آقای آریان نژاد، مدیر بازاریابی فردا موتور مصاحبه کند.

خودروی فورتینگ M4 به عنوان برجسته‌ترین محصول فردا موتور در غرفه این شرکت به نمایش گذاشته شد. مینی ون لوکس هایما 7X ایران‌خودرو رقیب سرسخت این خودروی 7 نفره به حساب می‌آید.

آقای آریان نژاد در پاسخ به سؤال خودروبانک مبنی بر مزایا و بُعد رقابتی M4 نسبت به رقبای انگشت‌شمار موجود در بازار توضیح داد: «خدمات پس از فروش، به‌روز بودن طراحی و عرضه امکانات و آپشن های گوناگون، وجه تمایز مینی ون جدید فردا موتور محسوب می‌شوند».

وی همچنین از برنامه‌های آتی این شرکت برای عرضه کشنده، کامیون و کامیونت تحت برند فردا دیزل خبر داد. فیلم کامل این مصاحبه را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

خودروسازی فردا همچنین در یک کنفرانس خبری جداگانه، اطلاعات جدیدی را در مورد خودرو SX5 افشا کرد. این ماشین به‌زودی با موتور 1.5 لیتری توربو روانه بازار خواهد شد. وی همچنین در مورد قیمت خودروهای تولید داخل اظهار داشت که قیمت خودروها متأثر از روند گمرک و هزینه‌های مربوط به ترخیص و عوارض، حدود 10 الی 15 درصد بزودی گران‌تر می‌شود زیرا این هزینه‌ها دیگر با ارز نیمایی محاسبه می‌شوند و دیگر با ارز ۴۲۰۰ محاسبه نمی‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا