نقش روابط عمومی در جهاد تبیین راهبردی است


نقش روابط عمومی در جهاد تبیین راهبردی است

عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در دیدار با کارکنان روابط عمومی این شرکت به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، جهاد تبیین را یک وظیفه دانست که نقش روابط عمومی در آن راهبردی است. به گزارش اقتصاد آنلاین؛در ابتدای این دیدار، معروفخانی روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت. معروخانی در ادامه ویژگی روابط خوب را...

به گزارش اقتصاد آنلاین؛در ابتدای این دیدار، معروفخانی روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت.

معروخانی در ادامه ویژگی روابط خوب را توانایی ایجاد ارتباط درون و برون سازمانی دانست و گفت: نقش روابط عمومی در سازمان های استاندارد، کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک است.

وی روابط عمومی فولاد هرمزگان را جزو روابط عمومی های صنعتی استاندارد کشور و کارکنان این روابط عمومی را جهادگران عرصه بیان عنوان و خاطر نشان کرد: افسران جهاد تبیین در روابط عمومی ها و رسانه ها مشغولند و شما کارکنان روابط عمومی در این عرصه وظیفه سنگینی را در بیان واقعیات و روشنگری جامعه در خصوص کسب موفقیت ها و قدرت تولید داخل بر عهده دارید.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه، به روز بودن روابط عمومی و هماهنگ بودن با پیشرفت های فناوری و ابزارهای رسانه ای را جزو استراتژی های مهم روابط عمومی برای حفظ جایگاه خود و کمک به ارتقای تعالی سازمان دانست و گفت: همه واحدهای سازمان می بایست در این راه یاری رسان روابط عمومی باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی