قهرمان لیگ برتر اینلاین هاکی آقایان مشخص شد


قهرمان لیگ برتر اینلاین هاکی آقایان مشخص شد

نماینده همدان به عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ برتر اینلاین هاکی آقایان در سال 1400 دست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت ، مرحله پایانی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر اینلاین هاکی کشور با شرکت هفت تیم از سراسر کشور به مدت دو روز در سالن سرپوشیده شهدای مزدقینه همدان برگزار شد که در پایان سامان گستر همدان موفق شد با شکست تیم سایمان تبریز قهرمان این دوره از مسابقات شود.

در مراسم اختتامیه که با حضور مجید هنرجو رییس فدراسیون ،حمید سیفی مدیر کل ورزش و جوانان همدان،حمیدرضا بخارایی دبیر کل فدراسیون ،محمد رضا فضلی سرپرست انجمن اسکیت هاکی ومهدی مجیدی رییس هیات اسکیت همدان برگزار شد، سیفی ضمن قدردانی از زحمات همه دست‌اندرکاران این دوره از مسابقات اظهار کرد: استان همدان به‌واسطه دارابودن شرایط آب‌وهوایی مساعد باتوجه‌به ارتفاع بیش از 2 هزار 500 متر از سطح دریا و همچنین اماکن ورزشی استاندارد ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات و اردوهای تیم‌های ملی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر استان همدان دارای قهرمانان نام‌آوری در رشته‌های مختلف ورزشی است که می‌توانند در مسابقات فراملی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورند.

در ادامه مجید هنرجو، رئیس فدراسیون اسکیت کشور ضمن تقدیر از میزبانی شایسته استان همدان از رقابت‌های لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی، تصریح کرد: خوشحالیم آخرین دور مسابقات لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی به پایان رسید، امیدواریم در آینده با نظم و انسجام بیشتری این مسابقات در کشور برگزار شود.

در پایان مهدی مجیدی با اشاره به اینکه این جایگاه برای نخستین‌بار به همت اسکیت هاکی‌بازان برای همدان کسب شده است، گفت: امیدواریم در ادامه راه با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و همچنین ریاست فدراسیون اسکیت بتوانیم جایگاه اسکیت استان را بیش‌ازپیش ارتقا دهیم و شاهد کسب موفقیت در رقابت‌های فراملی باشم.

وی افزود: همدان همواره از مدعیان اصلی اسکیت هاکی کشور است و امسال نیز با حمایت بخش خصوصی در این رقابت‌ها حضور داشت و توانست عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

گفتنی است در پایان این مسابقات آئین اهداء لوح و کاپ قهرمانی به تیم‌های سامان گستر همدان، ام دات آر شهر ری تهران و سایمان تبریز به‌عنوان تیم‌های اول تا سوم برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات