رهایی کودک هفت ساله از دست آدم ربایان در هرمزگان


رهایی کودک هفت ساله از دست آدم ربایان در هرمزگان

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: آدم ربایان طی تماس تلفنی با پدر کودک تماس تقاضای 30 میلیارد ریال پول در ازای آزادی این کودک کردند که پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی محل اختفای آدم ربایان و همچنین محل نگهداری کودک را شناسایی کردند.

فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس و دستگاه اطلاعاتی استان، کودک هفت ساله ربوده شده در حاجی آباد به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش ایرنا، پلیس استان سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: پس از اعلام یک مورد آدم‌ربایی در شهرستان حاجی‌آباد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد:ماموران با تشکیل یک گروه به محل اعزام وقوع حادثه اعزام شدند که پس از بررسی‌های میدانی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یک کودک هفت ساله از مقابل منزل ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: آدم ربایان طی تماس تلفنی با پدر کودک تماس تقاضای ۳۰ میلیارد ریال پول در ازای آزادی این کودک کردند که پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی محل اختفای آدم ربایان و همچنین محل نگهداری کودک را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با اعزام تیم عملیاتی به محل اختفای آدم ربایان، عملیات آزاد سازی کودک آغاز شد و ضمن دستگیری آدم ربایان (یک زن و ۲ مرد) کودک ربوده شده در کمتر از ۲۴ ساعت در سلامت کامل آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گفته رییس پلیس استان متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند و تلاش پلیس برای شناسایی ودستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !