استقبال گرم مخاطبان از غرفه فردا موتورز در نمایشگاه خودرو تهران 1401


استقبال گرم مخاطبان از غرفه فردا موتورز در نمایشگاه خودرو تهران 1401

خودروسازی فردا یا فردا موتورز یکی از فعال‌ترین حاضران در نمایشگاه خودرو تهران 1401 بود و بازدیدکنندگان نیز استقبال مناسبی را از غرفه این شرکت ترتیب داده بودند. فردا موتورز با سبد محصولات کامل به این...

خودروسازی فردا یا فردا موتورز یکی از فعال‌ترین حاضران در نمایشگاه خودرو تهران 1401 بود و بازدیدکنندگان نیز استقبال مناسبی را از غرفه این شرکت ترتیب داده بودند. فردا موتورز با سبد محصولات کامل به این نمایشگاه آمده بود و محصولات مختلف این شرکت همچون فردا 511، فردا SX5 و فردا T5 در غرفه این شرکت به نمایش درآمده بودند.

یکی دیگر از محصولات جدید فرداموتورز در نمایشگاه خودرو تهران، کامیونت L2‌ بود. این محصول توسط زیرمجموعه جدید خودروسازی فردا یعنی فردا دیزل به تولید می‌رسد و احتمالا در آینده اخبار بیشتری از فردا دیزل خواهیم شنید.

خودروسازی فردا در حاشیه نمایشگاه خودرو تهران از محصول جدید خود با نام فردا M4‌ نیز رونمایی کرد. این خودرو یک مینی‌ون است که در حقیقت محصولی از دانگ فنگ است. خودروبانک در جریان یک مقاله مجزا به این مینی‌ون پرداخته است اما در یک بررسی کوتاه باید گفت که فردا M4 به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر و گیربکس هفت سرعته دوکلاچه مجهز است.

استقبال گرم مخاطبان از غرفه فردا موتورز در نمایشگاه خودرو تهران 1401کامیونت L2‌

پس از آن‌که فرداموتورز در عرضه اولیه فردا SX5‌ توفیق چندانی نیافت، این محصول را در نمایندگی‌های استانی خود عرضه کرد و برنامه بازاریابی متفاوتی را به کار گرفت. در نتیجه این رویه فروش فردا SX5‌ بهبود یافت و مشتریان شناخت بهتری نسبت به این خودرو پیدا کردند. فردا T5‌ نیز به عنوان جدیدترین محصول فرداموتورز برای بازار ایران، توجهات بسیاری را نسبت به خود جلب کرده بود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022