گرمسار میزبان مرحله نهایی لیگ برتر دارت بانوان و آقایان کشور


گرمسار میزبان مرحله نهایی لیگ برتر دارت بانوان و آقایان کشور

دور برگشت و مرحله نهایی لیگ برتر دارت کشور در دو بخش بانوان و آقایان طی روزهای 5 و 6 خرداد در گرمسار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در این رقابت‌ها 16 نفر برتر در بخش بانوان و 16 دارتر بخش آقایان طی روزهای پنجشنبه 5 خرداد و روز جمعه 6 خرداد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا قهرمان لیگ برتر دارت کشور در سال 1400 مشخص شود.

در جدول رده‌بندی بخش بانوان و در پایان دور رفت مژگان رحمانی از تهران با 13 برد و دو تساوی صدرنشین است، ملیحه رجبی از تهران با 12 برد و سه تساوی در ردیف دوم ایستاده و شهلا رواجی از اردبیل با 13 برد و دو باخت سوم است. همچنین زهرا رجبی از خراسان جنوبی، روژین غفوری از تهران، محبوبه زارعی از هرمزگان، مهشاد عوض‌زاده از سمنان،‌ مریم عرفانیان از خراسان جنوبی، زینب ذوالفقاری از اصفهان، آتنا بیگمی از خراسان جنوبی، مهتاب منصوری از اصفهان، ملیحه بیرونی کاشانی از خراسان رضوی، نیلوفر عوض‌زاده از سمنان، اطهر عابدینی از اصفهان، ندا ابراهیمی از اصفهان و منا فرهنگ از تهران به ترتیب در جایگاه چهارم تا شانزدهم قرار دارند.

اما در بخش آقایان جواد بیات از خراسان رضوی با 12 برد و سه تساوی صدرنشین است، ابراهیم قنبری از خوزستان با 12 برد، دو باخت و یک تساوی در ردیف دوم ایستاده و سیدجعفر سیدی‌زاده از خراسان رضوی سوم است. بعد از این سه نفر، حسین‌اعرابی از اصفهان، علیرضا پورمستوفی از تهران، ابوالفضل علیزاده از خراسان جنوبی، محمدرضا ناظریه از سمنان، امیررضا خضراب از بوشهر، رامین ناصری از اردبیل، مجتبی علیرحمی از ایلام، علیرضا محمدزاده از خراسان جنوبی، محمدتقی معطی از مرکزی، غلامرضا جهانگیرپور از اردبیل، محمد‌حمیدی از خراسان شمالی، جلال مظفری از البرز و مصطفی تازیکه از گلستان به ترتیب در رده چهارم تا شانزدهم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق