علت خرابی محصول ایران‌خودرو در تست درایو(فیلم)/ این اتفاق سابقه دارد؟


علت خرابی محصول ایران‌خودرو در تست درایو(فیلم)/ این اتفاق سابقه دارد؟

ایران خودرو برای اصطلاحا تست درایو (رانندگی) خودروی دنا، در نمایشگاه خودرو تهران برنامه‌ریزی کرده بود. اما این محصول در هنگام اجرای برنامه با مشکل مواجه شد. ماجرا چه بود؟ این اتفاق در خودروسازی کشور سابقه دارد؟ نوشته علت خرابی محصول ایران‌خودرو در تست درایو(فیلم)/ این اتفاق سابقه دارد؟...

به گزارش تجارت‌نیوز، چهارمین نمایشگاه خودروی تهران از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت برگزار شد.در این نمایشگاه بعضی از خودروسازان و مونتاژکنندگان کشور به رونمایی از محصولات جدید خود پرداختند. اما جای خالی غایبان بزرگی چون شرکت سایپا و کرمان موتور نیز در این نمایشگاه حس می‌شد.

ایران‌خودرو در نمایشگاه از خودروی هایما s8 و x7 رونمایی کرد. این شرکت خودروسازی همچنین در کنار این دو خودرو، تیپ جدید دنا پلاس توربو اتوماتیک را نیز معرفی کرد. این شرکت خودروسازی همچنین ۲۰۶ تیپ ۳ و ۲۰۷mc دو رنگ را نیز روز گذشته به نمایش گذاشت.

در این نمایشگاه برخی خودروها در نمایشگاه آفتاب حرکات نمایشی انجام می‌دادند. اما یکی از محصولات ایران‌خودرو هنگام تست و انجام حرکات نمایشی خراب شد. آنگونه که در فیلم‌های منتشر شده مشخص اشت، خودروی دنا در این تست خاموش شده و افراد این خودرو را به بیرون پیست نمایشگاه هل می‌دهند.

علت چه بود؟

چرا دنا هنگام تست درایو خراب شد؟

فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران تست درایوی صورت نگرفت و تنها با خودروهای حاضر در نمایشگاه حرکات نمایشی انجام می‌شد.

او ادامه داد: علت اصلی خرابی دنا ایران‌خودرو هنوز مشخص نشده است. اما به نظر می‌رسد که این خودرو هنگام حرکات نمایشی جوش آورده و خاموش شده است.

اما بر اساس صحبت‌های افزاد حاضر در نمایشگاه، به نظر می‌رسد که صفحه کلاج خودرو خالی شده است.

سابقه دارد؟

آیا خرابی خودرو هنگام تست در خودروسازی‌های کشور سابقه دارد؟

این کارشناس توضیح داد: علاوه بر خرابی دنا در نمایشگاه، این اتفاق در رونمایی خودروهای ایران‌خودرو سابقه دارد. چندی پیش نیز خودروی تارا هنگام رونمایی روشن نشد. اما در سایر خودروسازی‌ها چنین اتفاقی نیفتاده است.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید