هافبک سرشناس سپاهان در فهرست خرید پرسپولیس


هافبک سرشناس سپاهان در فهرست خرید پرسپولیس

هافبک سپاهان در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می‌شود و به همین دلیل پرسپولیس کار چندان سختی برای به خدمت گرفتن او ندارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سروش رفیعی هافبک سابق پرسپولیس در زمان کالدرون طی تصمیمی غیرمنتظره در لیست خروج این باشگاه قرار گرفت و مجبور به ترک تیم مورد علاقه خود شد. رفیعی، اما در یکی دو فصل اخیر نمایش خوبی در ترکیب ساپاهان داشته و حتی به تیم ملی هم دعوت شده است.

هافبک تکنیکی و خلاق سابق پرسپولیس در لیگ بیست و یکم جزو برترین بازیکنان لیگ بوده و حالا خبر‌هایی در خصوص مذاکره اش با سرخ‌ها برای بازگشت به این تیم شنیده می‌شود.


رفیعی در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می‌شود و به همین دلیل پرسپولیس کار چندان سختی برای به خدمت گرفتن او ندارد.

شماه ۷ سابق سرخ‌ها اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که در تابستان گذشته از استقلال هم پیشنهاد داشته، اما به خاطر علاقه شدیدش به پرسپولیس هرگز حاضر نشده تا به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد.

رفیعی بعد از جدایی از پرسپولیس مدتی در شهر خوردو شاگرد یحیی گل محمدی شد، اما در این تیم چندان مورد اعتماد یحیی نبود و حالا باید دید در صورت بازگشت احتمالی به پرسپولیس آیا او می‌تواند به ترکیب ثابت سرخ‌ها برسد یا نه.

البته شاید مدیران پرسپولیس با توجه به مصدومیت طولانی مدت امیری و جدایی احتمالی یکی دو بازیکن در خط میانی تصمیم به جذب رفیعی گرفته اند تا خلا بازیکن در این نقطه از زمین را پوشش بدهند.

گفته می‌شود رفیعی طی روز‌های آینده با باشگاه پرسپولیس رسما وارد مذاکره خواهد شد./خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج