مدل گوشی بیل گیتس فاش شد


مدل گوشی بیل گیتس فاش شد

بیل گیتس در گذشته گفته بود که بجای آیفون اپل، از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کند اما حالا برای اولین بار مدل دقیق آن را اعلام کرده است.

هم‌بنیانگذار مایکروسافت، بیل گیتس با حضور در جلسه «هر چیزی از من بپرسید» ردیت، اعلام کرد که از یک گوشی اندرویدی تاشو استفاده می‌کند، اما نه محصول تولید شرکت مایکروسافت. بنابراین گیتس چه گوشی هوشمندی دارد؟

در این جلسه بیل گیتس بالاخره تایید کرد که از چه گوشی هوشمندی استفاده می‌کند: گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳. البته استفاده مدیرعامل سابق مایکروسافت از یک گوشی اندرویدی چندان تعجب‌برانگیز نیست چرا که در گذشته چندین بار گفته بود که گوشی اندرویدی دارد.

اول از همه باید بگوییم با توجه به همکاری نزدیکی که سامسونگ و مایکروسافت دارند، استفاده گیتس از گوشی کره‌ای‌ها منطقی به نظر می‌رسد. اما یکی از ثروتمندترین افراد جهان دلیل داشتن این گوشی تاشو را اینگونه اعلام کرده:

«من یک گوشی اندرویدی گلکسی زد فولد ۳ دارد. من گوشی‌های متفاوت را امتحان می‌کنم. با این اندازه نمایشگر می‌توانم یک کامپیوتر قابل حمل خوب و یک گوشی داشه باشم.»

بیل گیتس در گذشته گفته بود که بجای آیفون اپل، از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کند اما حالا برای اولین بار مدل دقیق آن را اعلام کرده است. مدیرعامل سابق مایکروسافت در طی مصاحبه‌ای در کلاب‌هاوس در سال ۲۰۲۱ به این موضوع اشاره کرده بود که اندروید نسبت به iOS انعطاف‌پذیری بالاتری دارد.

اگرچه استفاده از اندروید بجای iOS می‌تواند با توجه به همکاری نزدیک مایکروسافت و سامسونگ منطقی به نظر برسد، اما ردموندی‌ها در سبد محصولات خود گوشی اندرویدی هم دارند. مهم‌تر آنکه گوشی اندرویدی این کمپانی یعنی سرفیس دوئو ۲ از دو نمایشگر بهره می‌برد.

اگرچه سرفیس دوئو ۲ در رده‌ای پایین‌تر از گلکسی زد فولد ۳ قرار می‌گیرد، اما از یک نمایشگر بزرگ داخلی بهره می‌برد که عملکردش مشابه گوشی سامسونگ است. رویکرد گیتس نشان می‌دهد که حتی مدیرعامل سابق مایکروسافت هم اعتماد چندانی به محصول ردموندی‌ها ندارد و محصول یک شرکت دیگر را ترجیح می‌دهد.

منبع: دیجیاتو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج