جذب معلمان مدارس غیردولتی درآموزش و پرورش پیگیری می شود


جذب معلمان مدارس غیردولتی درآموزش و پرورش پیگیری می شود

کرج - ایرنا - نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ استان البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آگاهی از وضعیت معلمان درمدارس غیردولتی گفت: زحمات این عزیزان برکسی پوشیده نیست و جذب آنان در آموزش و پرورش پیگیری می شود.

به گزارش ایرنا، علی حدادی روز شنبه در جمع فرهنگیان مدارس غیردولتی شهرستان چهارباغ استان البرز افزود: امروز شاهد معلمانی با تجربه ۱۰ و حتی ۱۵ سال در مدارس غیردولتی هستیم که باید در زمینه جذب آنان اقدامات اساسی انجام شود.

وی ادامه داد: براساس بررسی های انجام شده باید اولویت با جذب این معلمان باشد و درخصوص جذب در مدارس دولتی نیز پیگیری های لازم می شود.

حدادی بیان داشت: هر موضوعی که در زمینه فرهنگیان بوده و تصوب شده بار مالی آن نپیش بینی شده و در دولت سیزدهم در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی دیدیم که چگونه تامین مالی در خوصصی رتبه بندی فرهنگیان صورت گرفت.

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در دیدار با وزیرآموزش و پرورش سوابق معلمان مدارس غیردولتی مورد تاکید قرار گرفته و حق تقدم دراند برای جذب درآموزش و پرورش بنابراین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همراه این دسته از معلمان خواهند بود.

وی یاد آورشد: معلمان از اقشار زحمتکشی هستند که تمام تلاش خود را برای ساختن ایرانی آباد و بانسلی توانمند بکارگرفته اند، بنابراین برای ساختن آینده درخشان برای کشور باید توجه به نیازهای آنان داشت.

حدادی اضافه کرد: همچنین وضعیت معیشت و بیمه این عزیزان نیز دردست پیگیری قرار دارد و در تلاش هستیم تا واگذاری زمین های لازم برای کاربری آموزشی را نیز داشته باشیم .

وی تاکید کرد: استان البرز دربخش سرانه ها مشکل جدی دارد و با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم .

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ درمجلس شورای اسلامی بیان داشت: درنطقی که در ۲۲ یا ۲۴ خرداد در مجلس شورای اسلامی خواهم داشت دغدغه های فرهنگیان و مطالبات آنان به جد دنبال می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل