مددجویان زنجانی جامانده از دریافت یارانه به درگاه ملی خدمات دولت مراجعه کنند


مددجویان زنجانی جامانده از دریافت یارانه به درگاه ملی خدمات دولت مراجعه کنند

زنجان - ایرنا - سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: آن دسته از مددجویان تحت پوشش که تاکنون یارانه ای دریافت نمی کردند و اکنون متقاضی دریافت یارانه هستند، به منظور ثبت نام و بررسی وضعیت اقتصادی خانوار خود به درگاه ملی خدمات دولت به آدرس my.gov.ir مراجعه کنند.

سلمان حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس سرپرستان خانوارهای تحت پوشش که تاکنون از گرفتن یارانه جامانده‌اند یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستند، ابتدا لازم است برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت‌نام خود، کد دستوری #کد ملی ۴۳۸۵۷۴* را شماره‌گیری ککند.

وی اضافه کرد: پس از این مرحله با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه خانوار خود اقدام کنند.

این مسوول ادامه داد: زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش بهزیستی هستند و اکنون می‌خواهند یارانه خود را جدا کنند، می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ مدارک خود را ارائه و یارانه خود را منفک کنند.

حسینی افزود: جامعه هدف درصورت نیاز به رفع مشکل و کسب اطلاعات بیشترمی‌توانند از طریق مراجعه به سایت "حمایت" http://hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند.

وی اظهار داشت: : بهزیستی به عنوان نهاد تخصصی حمایتی است که مسئولیت های گسترده و سنگینی برعهده دارد و فعالیت روابط عمومی نیز در این سازمان از اهمیت و حساسیت فراوانی برخوردار است.

سرپرست بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: حفظ کرامت انسانی جامعه هدف بهزیستی در توزیع کمک های مردمی مهم است که ارائه خدمات و تقویت معیشت جامعه هدف با تکریم اقشار آسیب پذیر، افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و غیره انجام می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور