آبراهام:/ عاشق رم هستم اما آینده مشخص نیست


آبراهام:/ عاشق رم هستم اما آینده مشخص نیست

تامی آبراهام، ستاره جوان رم، می‌گوید علاقه زیادی به این تیم دارد اما هنوز مشخص نیست چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ ایتالیا به مصاف تورینو رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.
شاگردان ژوزه مورینیو با این پیروزی به رده پنجم جدول رده‌بندی رسیدند و در صورتی که لاتزیو در بازی روز شنبه برابر ورونا شکست بخورد، در همین جایگاه خواهند ماند. در غیر این صورت به رده ششم می‌روند و در هر حال سهمیه حضور در لیگ اروپای فصل آینده را کسب کرده‌اند.
آنها همچنین فرصت کسب جام در این فصل را نیز در اختیار دارند و روز چهارشنبه باید در فینال لیگ کنفرانس اروپا به مصاف فاینورد بروند.
آبراهام یکی از ستاره‌های جالوروسی در رقابت‌های این فصل بوده و موفق شده 17 گل برای این تیم به ثمر برساند و گلزن انگلیسی برتر این فصل سری A لقب بگیرد.

آبراهام:/ عاشق رم هستم اما آینده مشخص نیست


این بازیکن پس از پایان این بازی به DAZN گفت:« من دوست داشتم امروز هت تریک کنم اما مهم‌ترین نکته این بود که برنده شدیم. فصلی بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم و همه ما خیلی خوب بازی کردیم. حالا باید در انتظار برگزاری بازی فینال باشیم و بسیار هیجان‌زده هستیم.»
این مهاجم سابق چلسی در تمامی رقابت‌های این فصل 51 بازی برای رم انجام داده و 26 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شد.
او درباره عملکرد خوبش در این تیم اظهار داشت:« همانطور که همیشه گفته‌ام، من از روز اول عاشق این باشگاه شدم و همیشه تا جایی که توانستم با گل‌ها و پاس گل‌هایم به این تیم کمک کردم. امسال برای من بسیار خوب بود و امیدوارم که بتوانم آن را با یک جام به پایان برسانم تا سالی عالی باشد.»
آبراهام در پاسخ به این سوال که آیا قرار است فصل آینده نیز به حضورش در این تیم ادامه دهد یا خیر اضافه کرد:« من این باشگاه را دوست دارم. آنها به من فرصت دادند که خودم را نشان دهم. قلبم اینجا است. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما بدون شک قلب من اینجا است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها