دست سارقان از تجهیزات شهری کوتاه می شود


دست سارقان از  تجهیزات شهری کوتاه می شود

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، با تاکید بر اینکه هماهنگی با ارگان ها هم افزایی در تحقق اهداف شهرداری را به همراه دارد، گفت: جلسات برای هم افزایی، هم گرایی و تحقق اهداف شهرداری تشکیل می شود تا بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

حسین نظری در هفتمین جلسه هم اندیشی شهرداران مناطق ۲۲ گانه با محوریت موضوعات فنی و عمرانی با تاکید بر اخلاق محوری در کار گفت: مانند همیشه بر اخلاق مداری، کار محوری و تکریم ارباب رجوع تاکید می کنم. برخورد با روی گشاده با شهروندان از مواردی ست که ترک آن نابخشودنی ست.

وی با بیان اینکه کار محوری از نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری ست، افزود: باید کمک کنیم برای مردم خوبمان شرایط بهتری ایجاد شود. ایجاد بستر کار از انجام کار مهمتر است. وقتی بستر کار را ایجاد کنیم، در واقع بخش بسیار زیادی از کار را انجام داده ایم.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: بستر و شرایطی که در معاونت فنی و عمرانی شکل گرفته و مناطق ۲۲ گانه را پشتیبانی می کند جای تقدیر و تشکر دارد. همچنین برای پیشگیری از سرقت هایی که در سطح شهر از پل ها و علائم شهری انجام می شود، همکاری شهرداری و نیروی انتظامی می تواند اثرگذار باشد.

نظری با تاکید بر اینکه تشکیل جلسات با مدیران ارشد شهری و ارگان های دیگر برای پیشبرد بهتر امور الزام دارد، گفت: این جلسات برای هم افزایی، هم گرایی و تحقق اهداف شهرداری تشکیل می شود تا بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

در ادامه این جلسه عباس شعبانی گفت: رویکردی با ۳ اولویت تکمیل پروژه‌ها، توسعه و موضوع هدایت، نظارت و کنترل پروژه‌ها را در معاونت فنی و عمرانی دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بعد از بررسی و مطالعات به این نتیجه رسیدیم که در بحث تکمیل پروژه‌ها با احداث ۹۸ تقاطع غیر هم سطح می‌توان صرفه جویی قابل توجه در مصرف سوخت و کاهش زمان جابه جایی برای شهروندان داشته باشد، گفت: شرط اولیه رسیدن به این مهم هماهنگی لازم در بین مجموعه‌های مختلف شهرداری تهران از جمله مناطق است.

شعبانی با بیان اینکه در رویکرد دوم موضوع توسعه مطرح است، افزود: ۱۷۰ کیلومتر شبکه آب های سطحی، پروژه بزرگراه شوشتری و یادگار امام را می‌توان از جمله این پروژه‌ها بر شمرد که معاونت فنی ‌و عمرانی در حال انجام اقدامات زیر ساختی برای آن است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه مبحث هدایت، نظارت و کنترل را می‌توان حلقه گم شده در بحث پروژه عمرانی دانست، اظهار داشت: اهمیت موضوع کنترل کیفیت به ویژه در پروژه‌های عمرانی با هر سطح و ابعادی بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه امروز ۸ ماه از عمر مدیریت شهری جدید گذشته است، گفت: باید با تدابیر معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به سمتی حرکت کنیم که با وحدت رویه مناسب میان مجموعه فنی و عمرانی با مناطق کمترین اصطحکاک را در راستای پیشبرد پروژه‌ها داشته باشیم.

بنا براعلام روابط عمومی هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پایان صحبت‌هایش با بیان اینکه نزدیک به ۱۷۰۰ پرونده باز در سازمان‌های این معاونت در قبال پروژه‌هایی که کار احداث آن به اتمام رسیده است وجود دارد، گفت: در این خصوص نیاز است با تدابیر و همراهی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و شهرداری مناطق ۲۲ گانه این موضوع تعیین و تکلیف شود.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان