هزار و 452 پرونده در تعزیرات حکومتی چهارمحال‌ و بختیاری تشکیل شد


هزار و 452 پرونده در تعزیرات حکومتی چهارمحال‌ و بختیاری تشکیل شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت:در 2 ماه ابتدایی سالجاری یک هزار و 452 پرونده در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و  قاچاق کالا و ارز به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شد.

محمدرضا عمرون شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از محکومیت ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی متخلفان پرونده‌های مختومه از ابتدای سال جاری در این اداره کل خبر داد و افزود: از این تعداد پرونده ورودی ۸۴۰ پرونده مربوط به حوزه کالا و خدمات بود و ۷۲۰ مورد آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته و احکام محکومیت در مجموع به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان صادر شده است.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان ۳۹۵ پرونده تشکیل شد که بیشتر آنها به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی بود و به ۳۴۵ مورد آن رسیدگی شد و در مجموع ۲۲۰ میلیون تومان آرای محکومیت صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز ۲۱۷ پرونده تشکیل شد که به ۱۸۴ مورد آنها رسیدگی شده است و میزان محکومیت اعلام شده در این پروندهها ۱۲ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی افزود :در کنار صدور این احکام، از ابتدای فرودین امسال، یک هزار ۷۰۹ گشت مشترک توسط روسای ۷ شعبه تعزیرات حکومتی استان صورت گرفته است که طی این بازرسی‌ها ۴۱۰ واحد متخلف در استان شناسایی و رای محکومیت برای آن‌ها صادر شد.

عمرون اظهار داشت:۲۴۸ واحد نیز در این بازرسی‌ها تذکر دریافت کردند و یک هزار و ۵۱ واحد نیز بدون تخلف بودند.

وی تاکید کرد: این گشت‌ها جدا از نظارت‌های سازمان‌های صمت و جهادکشاورزی است و به‌صورت دوره‌ای توسط روسای شعب استان انجام می‌شود و گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های اجرایی نیز به صورت جداگانه اجرا شده است.

به گفته وی، این گشت‌های مشترک از ابتدای مهرماه امسال با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی انجام شد.

وی از مردم خواست تا گزارش‌های خود را در خصوص تخلفات اقتصادی به ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا سامانه ثبت شکایات اداره کل تعذیرات اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، در استان چهارمحال و بختیاری هفت شعبه تعزیرات حکومتی وجود دارد که سه شعبه در شهرکرد و در شهرهای بروجن، لردگان، اردل و فارسان هم هریک یک شعبه وجود دارد و پنج هیات رسیدگی به تخلفات صنفی نیز در استان فعال هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها