ارائه 325 عنوان کتاب از سوی مرکز نشر هاجر در نمایشگاه کتاب تهران


ارائه 325 عنوان کتاب از سوی مرکز نشر هاجر در نمایشگاه کتاب تهران

مدیرعامل مرکز نشر هاجر وابسته به حوزه های علمیه خواهران از ارائه و عرضه 325 عنوان کتاب از سوی این انتشارات در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «احمد شایانفر» در گفت‌وگویی با اشاره به عرضه ۳۲۵ عنوان کتاب از سوی مرکز نشر هاجر در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار داشت: از این تعداد، ۲۹۵ عنوان کتاب مربوط به محصولات نشر هاجر و ۳۰ عنوان نیز آثار پژوهشکده زن و خانواده وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران است.

و با اشاره به این که ۹ عنوان کتاب مربوط به آثار منتشر شده در سال ۱۴۰۱ است، گفت: سال ۱۴۰۰ موفق به انتشار ۳۹ عنوان کتاب جدید و سال ۹۹ نیز موفق به نشر ۳۴ عنوان اثر جدید شدیم و این در حالی است که در این دو سال درگیر معضل شیوع ویروس کرونا بوده ایم.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر یادآور شد: با توجه به این که قالب آثار منتشر شده در نشر هاجر با رویکرد زن و خانواده است، علاوه بر طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران، خانواده ها نیز مخاطبان بسیاری از کتب ما هستند و به ویژه در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کتب عمومی نشر هاجر مورد استقبال خوب مردم و خانواده ها قرار گرفته است.

شایانفر در خاتمه بر لزوم تلاش همگانی در کشور برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تأکید کرد و افزود: باید کاری کنیم که بچه ها از همان سنین کودکی و نوجوانی علاقه مند به مطالعه کتاب شوند چرا که در این صورت در دیگر برهه های زمانی عمر خویش نیز با کتاب و کتاب خوانی مأنوس خواهند شد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر