گفتگو با استاد حاج حسین دهقانی زاده از پیشکسوتان قرآنی کشور در مثبت تلاوت رادیو قرآن


گفتگو با استاد حاج حسین دهقانی زاده از پیشکسوتان قرآنی کشور در مثبت تلاوت رادیو قرآن

مثبت تلاوت عنوان جنگ عصرگاهی جدید و مفرح رادیو قرآن است که در ادامه پخش برنامه محله تلاوت رادیو قرآن که سال گذشته تقدیم مخاطبان این شبکه می شد، با رویکردی متفاوت و آیتم های جدید شنبه تا چهارشنبه ساعت 18 تا حوالی ساعت 19 روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ پخش زیباترین تلاوت ها از قاریان مشهور جهان اسلام، گفت و گو با قاریان و پیشکسوتان قرآن ایرانی، بیان خاطرات طلایی، پخش فرازهای طلایی و نغمات، ابتحال و ...... ، مسابقه و خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم و عترت که همان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند، از جمله بخش های این برنامه می باشد. مثبت تلاوت در برنامه روز چهار شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه به تهیه کنندگی دکتر خالدی و اجرای کارشناسی استاد مجید زکی لو فرازهایی ناب از تلاوت های بی نظیر استاد محمد عبدالعزیز حصان، استاد شحات محمد انور، استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد،

استاد سعید مسلم و ... را تقدیم مخاطبان نمود. گفتگو با استاد «حاج حسین دهقانی زاده» از پیشکسوتان قرآنی کشورمان از جمله بخش های این برنامه بود که طی سخنانی گفت: بنده از سنین کودکی قرائت قرآن کریم را آغاز نموده و از محضر اساتیدی همچون استاد اربابی بهره بردم. در تمام طول زندگی همواره تلاش نمودم تا در خدمت قرآن کریم باشم و از کلام نورانی وحی بهره مند شوم. وی در ادامه به تشریح فعالیت های قرآنی خود در طول سال پرداخت. مفاخر قرآنی که آیتمی با هدف مرور زندگینامه پیشکسوتان قرآنی جهان اسلام بوده و اختصاص به استاد راغب مصطفی غلوش داشت، پخش آیتم شگفتانه که مربوط به قرائت قرآن کریم توسط خردسالان در محضر مقام معظم رهبری بود، از دیگر بخش‌هایی بود که در این تاریخ روی آنتن رفت.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط