مسئول غرفه بحرین: نمایشگاه کتاب تهران زمینه‌ساز حل مشکلات جهان اسلام است


مسئول غرفه بحرین: نمایشگاه کتاب تهران زمینه‌ساز حل مشکلات جهان اسلام است

تهران- ایرنا- مسئول غرفه بحرین در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان اینکه نمایشگاه تهران با مشارکت افراد و عرضه کتاب‌های مختلف زمینه حمایت از مظلومان جهان و تعامل ناشران کشورهای اسلامی را فراهم ساخته است، تاکید کرد: این رویداد توانسته است بستری برای حل مشکلات جهان اسلام باشد.

حسین حسینی همبستگی میان شیعه و سنی و نزدیک کردن افکار و نظرات محققان و اصحاب فرهنگ کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از طریق ارائه کتاب های مختلف را از اهداف نمایشگاه کتاب تهران ذکر کرد و گفت: خوشبختانه جوانان امروز به راحتی می توانند پاسخ سوالات خود در زمینه مباحث دینی و فقهی را در کتاب ها به زبان های مختلف بیابند.

وی بخش مجازی نمایشگاه کتاب را بسیار کاربردی دانست و گفت: کسانی که نتوانستند در نمایشگاه حضوری، شرکت کنند از طریق نمایشگاه مجازی خرید کرده اند.

حسینی ضمن تشکر از حمایت های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران از مبارزات مردم بحرین در راستای مخالفت با برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: امریکا و اسرائیل با ایجاد فتنه و اختلاف میان مذاهب اسلامی و قومیت های مختلف درصدد ایجاد شکاف میان مسلمانان هستند که نمایشگاه کتاب تهران با عرضه کتاب های مقاومت، نقش امریکا و اسرائیل و تاثیر آنها بر رژیم های مزدور منطقه را برملا ساخت.

سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پس از ده روز فعالیت، امروز به کار خود پایان می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟